صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سازنده توستر ژاپنی گوشی هوشمند می‌سازد

شرکت Balmuda که یک شرکت طراحی لوازم خانگی ژاپنی است تصمیم دارد تا وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شده و در همین راستا از ساخت گوشی هوشمند خود خبر داد. هنوز جزئیات زیادی از این موبایل در دسترس نیست اما تا اینجای کار مشخص شده که از سیستم عامل اندروید و قابلیت ۵G پشتیبانی کرده و در اوایل ماه نوامبر عرضه می‌شود.

بالمودا در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که از آنجایی که تجارت تلفن هوشمند به طور فزاینده‌ای در حال صعود است، این شرکت هم می‌خواهد شانس خود را در این بازار تست کند. بالمودا در حال حاضر یک خط تولید نسبتا محدود برای ساخت تصویه کننده هوا، دستگاه‌های رطوبت ساز، چراغ‌ها، بلندگوها، اجاق‌های برنج و … دارد اما شناخته شده‌ترین محصول آن توستر بالمودا است که با قیمت 25850 ین (حدود 235 دلار) به فروش می‌رسد. بلومبرگ در سال 2016 گزارش داده بود که این شرکت با 3 ماه زمان انتظار برای خرید هر محصول خود، به یک فرهنگ تبدیل شده است.

برای راستی آزمایی سلیقه طراحی محصول این شرکت، مجبوریم تا نگاهی به توستر آن بندازیم و طبق بررسی ما، طراحی زیبا، انتخاب صدای خوب در هنگام چرخندان دکمه‌ها و صفحه تایمر مناسب می‌توان حدس زد که برای ساخت این گوشی هوشمند سلیقه خوبی به خرج خواهد داد. با اینکه ممکن است ساخت تلفن هوشمند توسط یک شرکت ساخت توستر جالب به نظر برسد اما آنطور که از گمانه‌زنی‌ها پیداست، این گوشی در خارج از ژاپن عرضه نخواهد شد. اما همچنان عطش خبرگزاری‌ها برای دیدن محصول این کارخانه بسیار زیاد است. از طرف دیگر عکس العمل مردم نسبت به این محصول نیز دیدنی خواهد بود. بازار گوشی‌های هوشمند در مقیاس جهانی بسیار رقابتی و خطرناک است و نتیجه نشان داده که با تازه واردان چندان مهربان نخواهد بود.

 

منبع: سخت افزار

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۱۳۴۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۲/۲۵     ساعت: ۲۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024