صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سری آیفون ۱۳ پرو به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO مجهز می‌شوند

شرکت کره‌ای سامسونگ ساخت نمایشگرهای LTPO (اکسید پلی‌کریستالی دمای پایین) ۱۲۰ هرتزی سری آیفون ۱۳ پرو را آغاز کرده است.

خانواده آیفون 13 تا چند ماه دیگر روانه بازار می‌شود. به همین خاطر هر روز اطلاعات بیشتری از این محصولات به فضای مجازی راه پیدا می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این بار شرکت سامسونگ وظیفه تأمین نمایشگرهای LTPO 120 هرتزی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را بر عهده دارد. مسئولیت ساخت نمایشگر LTPS مدل‌های پایین‌تر نیز بر عهده دیگر غول کره‌ای یعنی ال‌جی است. مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور شرکت اپل نیز به تازگی اعلام کرده تنها مدل‌های پرو دارای نمایشگر 120 هرتزی خواهند بود.

اگر به خاطر داشته باشید، مراحل تولید iPhone 12 به دلیل پاندمی کرونا اندکی با تأخیر مواجه شد. اما از آنجایی که سامسونگ ساخت نمایشگرهای اولد 120 هرتزی را از مدت‌ها قبل آغاز کرده، به نظر می‌رسد امسال شاهد هیچ وقفه‌ای نیستیم و سری آیفون 13 درست طبق برنامه به مشتریان عرضه خواهند شد.

به گزارش Wccfetch، سری آیفون 13 پرو دارای طراحی ضخیم‌تری نسبت به مدل‌های قبلی هستند و برآمدگی ماژول دوربین آن‌ها کمی بیشتر است. اما ظاهرا اندازه بریدگی بالای صفحه کاهش یافته و ما در مدل‌های جدید شاهد طراحی ناچ کوچک‌تری خواهیم بود. از دیگر تغییرات اعمال شده در مدل‌های جدید می‌توان به فشرده‌تر شدن سنسورهای Face ID و انتقال اسپیکر گوشی به بالا اشاره کرد. 

البته ناگفته نماند شرکت کوپرتینویی برای سری آیفون 12 نیز وعده نمایشگرهای با رفرش ریت بالاتر را داده بود اما بنا به دلایلی نتوانست به آن عمل کند. حال باید دید سرنوشت سری آیفون 13 پرو چه می‌شود. آیا نمایشگرهای 120 هرتزی واقعا در راه هستند؟

منبع: کلیک

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۲۴۸۲
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۹     ساعت: ۲۱ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024