صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی شیائومی Mi ۱۲ با چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ عرضه خواهد شد

طبق یک گزارش جدید گوشی شیائومی Mi ۱۲ اواخر امسال به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام معرفی می‌شود. این رویداد آذر ماه برگزار خواهد شد.

گزارش جدیدی توسط یکی از افشاگران مشهور حوزه دیجیتال منتشر شده که نشان می‌دهد کوالکام نیمه دوم سال جاری از جدیدترین چیپست موبایلی سری اسنپدراگون خود به نام اسنپدراگون 895 رونمایی خواهد کرد. در این گزارش همچنین آمده است که گوشی شیائومی Mi 12 نخستین دستگاهی خواهد بود که در آذر ماه با قدرت گرفتن از این تراشه معرفی می‌شود.

شیائومی Mi 12 ؛ نخستین گوشی با چیپست اسنپدراگون 895
این افشاگر که با نام کاربری IceUniverse در توییتر شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که چیپ‌ست ساز آمریکایی قرار است Snapdragon 895 را در نیمه دوم  امسال معرفی کند. از آنجا که معمولاً گوشی‌های مجهز به تراشه‌های پرچمدار کوالکام اوایل سار میلادی وارد بازار می‌شوند، بنابراین انتظار می‌رود تا پایان همین امسال شاهد رونمایی از نسل جدید چیپست پرچمدار اسنپدراگون باشیم. به عبارتی دیگر شیائومی نیز که شریک تجاری مهم کوالکام است، تا پایان همین سال میلادی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خودش رونمایی خواهد کرد.

هنوز نام این گوشی‌ها مشخص نشده است، اما اگر شیائومی بخواهد طبق روند فعلی جلو برود، آن‌ها باید Mi 12 نام بگیرند. اما شیائومی تنها شرکتی نیست که امسال از گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 895 خود رونمایی می‌کند. یکی از مدیران ارشد شرکت چینی لنوو نیز پیشتر تأیید کرده بود که نسل آینده گوشی‌های پرچمدار این شرکت با چیپست اسنپدراگون 895 و تا پیش از آغاز سال 2022 معرفی خواهند شد.

شیائومی و کوالکام مدت‌هاست همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند و هر زمانی که کوالکام بخواهد از چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون رونمایی کند، خیلی زود پس از آن شیائومی از گوشی‌های پرچمدار مجهز به آن پرده برداری می‌کند. به عنوان مثال گوشی‌های سری می 11 شیائومی نخستین محصولاتی بودند که به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز بودند. این گوشی‌ها آذر ماه سال گذشته معرفی شدند.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۹۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۱     ساعت: ۲ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024