صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اساسینز کرید بعدی بسیار بزرگ‌تر و میزبان زمان‌های مختلف خواهد بود

پس از گزارشی که بلومبرگ منتشر کرد، شرکت یوبی‌سافت به‌صورت رسمی تأیید کرد که «اساسینز کرید اینفینیتی» (Assassin’s Creed Infinity) نام رمز قسمت بعدی مجموعه بازی «اساسینز کرید» است که هم‌اکنون در مراحل اولیه توسعه‌ی خود قرار دارد.

ابتدا جیسون شرایر، ژورنالیست سایت بلومبرگ، گزارشی را منتشر کرد که به این قضیه اشاره کرده بود. او در آن گزارش بیان کرد که قسمت بعدی اساسینز کرید قرار است به‌صورت یک اثر سرویس محور عرضه شود. شرایر این اثر را به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین بزرگ که در طول زمان گسترش و تکامل می‌باید، توصیف کرد. مدت کوتاهی پس از این گزارش شرکت یوبی‌سافت این موضوع را تأیید کرد.

شرایر با توجه به اطلاعاتی که افراد آگاه و آشنا به پروژه به او داده‌اند، در گزارش خود نوشته است: «در حالی که هر کدام از قسمت‌های قبلی مجموعه بازی اساسینز کرید به منطقه و برهه‌ی خاص تاریخی مثل یونان باستان یا مصر بطلمیوسی مربوط است و داستان آن‌ را روایت می‌کند، بازی Assassin’s Creed Infinity قرار است چند محیط مختلف داشته باشد که در ماه‌ها و سال‌های بعد از عرضه‌ هم جایی برای گسترش آن وجود داشته باشد. هر بازی روی این پلتفرم ممکن است ظاهر و احساس متفاوتی داشته باشد اما همه‌ی آن‌ها به هم متصل خواهند بود و با یکدیگر ارتباط دارند.»

بر اساس گزارش بلومبرگ، Assassin’s Creed Infinity همچنان چندین سال با عرضه فاصله دارد. این ادعا با بیانیه‌ی رسمی یوبی‌سافت که در آن اشاره شده است بازی در مراحل ابتدایی توسعه‌اش قرار دارد، کاملا همخوانی دارد.

این یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی است که قرار است در روند توسعه و همین‌طور ساختار این مجموعه شکل بگیرد. قبل از این عادت‌ داشتیم که هر سال یا حداقل هر چند سال یک‌بار شاهد قسمت جدیدی از مجموعه بازی اساسینز کرید باشیم اما با سرویس محور شدن بازی این روند تغییر پیدا می‌کند. همان‌طور که گفته شد، Assassin’s Creed Infinity به‌عنوان یک بازی پایه عرضه می‌شود و در طول زمان گسترش می‌یابد.

همچنین طبق اعلام رسمی یوبی‌سافت روند ساخت بازی هم تغییر زیادی خواهد کرد. قبل از این قسمت جدید هر کدام از آثار این مجموعه در اصل زیر نظر یکی از شعبه‌های یوبی‌سافت، مثل شعبه‌ی مونترال یا کِبِک یوبی‌سافت، توسعه می‌یافت و گاهی شعبه‌های دیگر در این راه کمک‌رسانی می‌کردند. با این حال، Assassin’s Creed Infinity قرار است از همان ابتدا با همکاری و زیر نظر هر دو استودیو ساخته شود. این یعنی از همان ابتدا ساختار توسعه‌ی بازی با نظر هم‌زمان اعضای مختلف این دو استودیو دنبال خواهد شد.

یوبی‌سافت درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «ما عمیقا باور داریم که این شیوه‌ی جدید فرصت مناسبی برای یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های یوبی‌سافت است تا بتواند در شیوه‌‌ای یکپارچه و با همکاری و تعامل میان استودیوها تکامل بیابد. در عوض آنکه تمرکز روی یک استودیو انجام شود، تمرکز خود را بیشتر روی استعدادهای درون این استودیوها خواهیم برد، مهم نیست که آن‌ها در چه بخش و شعبه‌ای از یوبی‌سافت باشند. مهم‌تر از همه، اساسینز کرید همیشه توسط تیم‌هایی با فرهنگ‌های مختلف و زمینه‌ها و چشم‌انداز‌های گوناگون تولید شده است که این موضوع در به تصویر کشیدن شخصیت‌ها، مکان‌ها و فرهنگ هر کدام از بازی‌های تأثیرگذار بوده است. در حالی که می‌دانیم همیشه جای پیشرفت وجود دارد، باور داریم که این ساختار جدید به ما اجازه خواهد داد تا نقش و تنوع درون استودیوهای ما نمود بیشتری پیدا خواهد کرد و این با انتظارات بازیکنان ما همخوانی خواهد داشت.»

باید منتظر ماند تا نتیجه‌ای این تغییرات ساختاری یوبی‌سافت در رابطه با مجموعه بازی اساسینز کرید را مشاهده کرد. کنجکاو هستیم تا ببینیم آیا دنبال کردن تِرِند روز برای یوبی‌سافت و البته طرفداران این بازی خوشایند خواهد بود یا خیر.

 

منبع: دیجی کالا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۹۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۱     ساعت: ۲ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Apr 25 2024