صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ردمی K۵۰ احتمالا به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد

افشاگری از حضور تراشه‌ی رده‌بالای کوالکام در سری ردمی K۵۰ خبر می‌دهد. ظاهراً مدل پایه‌ی این خانواده قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.

ردمی سال گذشته‌ی میلادی رده‌بالاترین گوشی‌های خود را در قالب خانواده‌ی کی 40 به بازار عرضه کرد که شامل ردمی کی 40، ردمی کی 40 پرو، ردمی کی 40 پرو پلاس و ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن هستند. آن‌طور که Gizmochina می‌نویسد، انتظار می‌رود در فصل اول سال 2022 شاهد عرضه‌ی مدل بعدی آن‌ها در قالب خانواده‌ی ردمی کی 50 باشیم.

درحالی‌که چندین ماه تا عرضه‌ی رسمی سری ردمی K50 زمان باقی مانده، از همین حالا جزئیات اولیه‌ی مربوط به این گوشی‌ها در فضای آنلاین رؤیت شده است. جدیدترین خبر منتشرشده، به تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی‌های ردمی اشاره دارد.

افشاگری چینی می‌گوید کوالکام وظیفه‌ی تأمین پردازنده‌ی سری ردمی K50 را بر عهده گرفته است. به ادعای او، اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 895 قرار است قدرت موردنیاز سری ردمی K50 را تأمین کنند.

نحوه‌ی جمله‌بندی پست افشاگر چینی در ویبو ما را به این نتیجه می‌رساند که او مشغول صحبت در مورد مدل جدید ردمی کی 40، ردمی کی 40 پرو و ردمی کی 40 پرو پلاس است. به‌ غیر از ردمی K50 که قرار است به اسنپدراگون 888 مجهز شود، به‌ نظر می‌رسد ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس قرار است دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 895 باشند. 

ردمی به‌طور سنتی مدل پایه‌ی سری K را به تراشه‌ی ضعیف‌تری در مقایسه‌ با مدل‌های دیگر مجهز می‌کند و به‌ نظر می‌رسد این سنت قرار است در سری ردمی K50 تکرار شود. اسنپدراگون 888 نسبت‌ به اسنپدراگون 870 که در ردمی K40 حضور دارد؛ تراشه‌ی قوی‌تر است. فعلا مشخص نیست ردمی در مدل گیمینگ K50 سراغ چه تراشه‌ای می‌رود. 

تراشه قلب تپنده گوشی است؛ به‌ نظر شما کاربران انتخاب تراشه‌های یادشده برای سری K50 کار عاقلانه‌ای است؟

 

منبع: زومیت

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۱۰۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۵/۳۰     ساعت: ۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024