صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نتایج تست باتری شیائومی ردمی ۱۰ منتشر شد

شیائومی Redmi ۱۰ چندی پیش به عنوان جانشین ردمی ۹ معرفی شد. امروز می‌خواهیم نگاهی به نتایج تست باتری شیائومی ردمی ۱۰ و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

شیائومی ردمی 10 حدود دو هفته قبل به صورت رسمی رونمایی شد. Redmi 10 نسبت به نسل گذشته پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده بود. از نمایشگر با رفرش ریت بالا (90 هزتز)‌ گرفته تا استفاده از تراشه مدیاتک هلیو G88، ولی در بخش باتری شرایط اینگونه نیست (پسرفت 20 میلی‌آمپری). تاثیر مجموع این موارد در عمر باتری نماینده خوش قیمت شیائومی چیست؟

تست باتری شیائومی ردمی 10

ترکیب یک تراشه میان رده با مصرف انرژی کم و باتری 5000 میلی‌آمپری قطعا نتیجه خوبی خواهد داد. البته رفرش ریت بالا تاثیر خود را گذاشته است و عمر باتری این گوشی تا حدودی کمتر از Redmi 9 است؛ اما با این وجود، نتایج به دست آمده رضایت بخش هستند.

باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی انرژی لازم برای 16 ساعت و 46 دقیقه وبگردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از 13 ساعت تماشای ویدیو لذت ببرید. در بخش تماس 3G نیز شیائومی ردمی 10 عملکرد بسیار خوبی داشته و رکورد 46 ساعت و 37 دقیقه را به خود اختصاص داده است.

در مجموع Redmi 10 توانسته امتیاز 127 ساعت را به دست آورد. این امتیاز تا چند سال قبل بی نظیر تلقی میشد؛ اما حالا متوسط ارزیابی می‌شود که نشان از افزایش عمر باتری گوشی‌ها در این سال‌ها دارد.

سرعت شارژ Xiaomi Redmi 10
شیائومی از ترکیب باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژ سریع 18 وات در این گوشی استفاده کرده است؛ بنابراین نباید انتظار داشته باشید که ردمی 10 در زمان بسیار کوتاهی شارژ شود.


در 30 دقیقه اول تنها 26 درصد از ظرفیت باتری پر شد و شارژ کامل گوشی نیز 2 ساعت و 13 دقیقه طول کشید. با نگاهی به نتایج بالا می‌توان متوجه شد که در بحث سرعت شارژ، گوشی شیائومی کمی نسبت به رقبای خود عقب است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برخی از گوشی‌های بالا از باتری 6000 میلی‌آمپری بهره می‌برند.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۴۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۸     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024