صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi ۱۱i مشخص شد

شیائومی اوایل امسال از گوشی Mi ۱۱i خود رونمایی کرد. این دستگاه، در واقع نسخه جهانی گوشی Redmi K۴۰ Pro Plus محسوب می‌شود. حال، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi ۱۱i مشخص شده است. بنابراین، در ادامه مطلب نگاهی به این امتیاز خواهیم داشت اما بهتر است قبل از آن، مروری بر مشخصات مرتبط این گوشی در بخش سیستم صوتی داشته باشیم:


– اسپیکر استریوی دوگانه

– پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos

– دارای قابلیت Audio Zoom

– فاقد برخورداری از جک ٣.5 میلی متری هدفون

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i

همان طور که گفتیم، این گوشی بالأخره در بخش تست سیستم صوتی DxOMARK ظاهر شده است. این تست، نشان می‌دهد که عملکرد اسپیکر و میکرفون گوشی رده بالای شیائومی به چه صورت است. به همین صورت، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i به طور کلی برابر با 66 می‌باشد. این امتیاز، نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم.

بنابراین، می‌توان این دستگاه را به عنوان یک میانگین برای سیستم صوتی گوشی‌های هوشمند تلقی کرد. در بخش‌های ضبط صدا و پخش صدا نیز امتیازات ٧٠ و 65 به شیائومی Mi 11i اعطا شده است. در نتیجه، این گوشی بالاتر از سطح گوشی‌هایی مانند OnePlus 7 Pro و Poco X3 NFC قرار می‌گیرد. عملکرد صوتی این دستگاه، مانند نسخه چینی‌اش یعنی Redmi K40 Pro Plus است. در نهایت، تراز عملکرد صوتی این دستگاه ضعیف‌تر از iPhone SE 2020 است! در نهایت، این دستگاه توانسته است در بخش تست سیستم صوتی DxOMARK، رتبه کلی ٣٢ را در اختیار داشته باشد.

نقاط ضعف و نقاط قوت بخش سیستم صوتی گوشی رده بالای شیائومی

در نهایت، DxOMARK نقاط قوت و نقاط ضعف هر کدام از بخش‌های سیستم صوتی Xiaomi Mi 11i را به تفکیک ذکر کرده است. ابتدا، از بخش پخش صدا شروع می‌کنیم. دگزومارک می‌گوید که این دستگاه دارای نقاط قوتی مانند حداکثر و حداقل صدای مناسب، پخش صدای گسترده در حالت افقی و میزان Bass مناسب است. اما از سوی دیگر، این دستگاه از مشکلاتی مانند حداقل و حداکثر جزئیات پخش صدای محدود شده برخوردار است.

در ادامه، نوبت به بخش ضبط صدا می‌رسد. شیائومی Mi 11i، پاسخ فرکانسی، صدای فراگیر و میزان بلندی صدای قابل قبولی دارد. اما گستردگی صدا در ضبط صدا در حالت بلند، دارای مشکلاتی جزئی است.

نظر شما در مورد امتیاز DxO سیستم صوتی شیائومی Mi 11i چیست؟ آیا این امتیاز را قبول دارید؟ چه نظری در مورد Xiaomi Mi 11i دارید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۹۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۳     ساعت: ۱۳ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024