صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

محسن افشانی بالاخره پیدا شد؛ هرگز نمی توانید حال من را تصور کنید!

در طی چند روز گذشته ویدئویی از تهدید شدن محسن افشانی توسط یکی از به اصطلاح شاخ‌های اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد که افشانی را وادار می‌کند به خودش توهین کند.

پس از داغ شدن حواشی این ویدئو ، فیلمی از پشت صحنه این درگیری منتشر شد که احتمال ساختگی بودن این دعوا  را بالا برد.

 

پس از انتشار این ویدئو خبری از محسن افشانی نبود و شایعاتی مبنی بر کشته شدن و دستگیری وی دست به دست میشد. این در صورتی بود که محسن افشانی هیچ واکنشی به این ویدئو نشان نداد.

بارها گفته شده که این اقدامات و حواشی هدفی جز جذب فالوور و بیشتر دیده شدن این سلبریتی ها و شاخ های مجازی ندارد. شگردهایی از قبیل طلاق ساختگی، خواستگاری در لایو، زندگی های لاکچری و حالا هم دعوای ساختگی.

چه بسا که شخص محسن افشانی نیز به دلیل حواشی متعددی که برای زندگی شخصی اش ایجاد کرده بود در بین مخاطبان به «سلطان حاشیه» مشهور شده بود. حواشی جدایی اش از سویل خیابانی و شکایت همسرش از او یکی از داغ ترین خبرهای چند ماه گذشته بوده است.

اخیرا هم حاشیه هایی درباره ارتباطش با ریحانه پارسا منتشر شد که خبر از لایوی مشترک به شرط یک میلیونی شدن دنبال کننده هایشان می داد!

 

پس از انتشار این ویدئوی جنجالی محسن افشانی، کاربران فضای مجازی هم به این دعوای ساختگی واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: « چقدر خودتو خراب کردی سطح خودتو از یه هنرمند اینقدر پایین آوردی بخاطر چی بزرگان ما هیچوقت سمت این کارها نرفتند بخاطر همین تو قلب مردم جا دارن با این کارها زود فراموش میشید.»

کاربر دیگری به مهاجرت سلبریتی ها به ترکیه اشاره کرد و نوشت: « بابا مگه مریضین بااون ابهت و شخصیت بلند میشین میرین کشور ترکیه که اینطور تحقیر بشین»

یک کاربر هم نوشت: «اگه این آدم‌ها رو فالو دارید باید بدونید که شما ناخواسته بازیگر همون سیرکی هستید که اینها دارن توش بازی می‌کنن.»

کاربری هم نوشت: «تا جایی که می‌شه نباید به اینا بها داد ولی اگه یه درصد اینا رو دنبال می‌کنید سعی کنید فقط با دیدن ویدئوهاشون سرگرم بشید ولی هیچ‌وقت این آدم‌ها رو باور نکنید. مطمئن باشید اونا شما رو به شکل پول می‌بینن و بهتون اهمیتی نمی‌دن.»

کاربر دیگری به دعوای او با همسرش اشاره کرد: « از این قضیه نتیجه میگیریم که خدا یک روز چوب همه ی کارهایی رو که کردی رو بهت می نه. یادتون میاد همین افشانی عکس و فیلم اون دختر بیچاره سویل رو هی پخش میکرد و ابروی اون دخترو برد. اما امروز میلاد حاتمی و امسال اون شدن شمشیر خدا برای ادب کردن افشانی، و خودتون دیدید که چطور افشانی چوب بی آبرو کردن زنشو خورد.»

 

اما حالا بعد از گذشت چند روز محسن افشانی در استوری صفحه شخصی اش ، از آمدنش به ایران خبر داد و ادعا کرد آن ویدئو واقعی بوده است. 

برخی از توضیحات افشانی را در اینجا مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۵۳۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۶     ساعت: ۷ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024