صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آیا اختلافات داخلی صداوسیما ساخت «پایتخت۷» را منتفی می‌کند؟

در شرایطی که این روزها تولید «پایتخت۷» جدی شده و محسن تنابنده و گروه فیلمنامه‌نویس در حال طراحی داستان آن هستند، این سریال در مرکز انتقاد رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته. از انتقاد به مضمون چند فصل و اصل ساخته شدن فصل تازه‌ی این سریال توسط روزنامه‌ی کیهان، تا انتقاد از حاشیه‌های آن توسط خبرگزاری فارس.

عجیب‌ترین انتقاد اما انتشار مطلبی در خبرگزاری رسمی صداوسیما علیه این سریال است!

در شرایطی که صداوسیما خود سفارش‌دهنده‌ی «پایتخت7» است، خبرگزاری این سازمان در مطلبی براساس یک شایعه در مورد دستمزد محسن تنابنده، از این فیلمنامه‌نویس و بازیگر  «پایتخت» انتقاد کرد و نوشت: «محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی برای «پایتخت7»دستمزد میلیاردی درخواست کرد. این خبرگزاری به‌نقل از یکی از کاربران نوشت: «اگه از برد پیت یا دیکاپریو دعوت می‌کردیم واسه نقش نقی، کمتر میفتاد تا محسن تنابنده». خبرگزاری صداوسیما در انتها نوشت: «پایتخت6» نوروز 98 به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا در اواخر سال 98 نیمه‌کاره رها شد و برخی حواشی و اظهار نظرهای بازیگران این مجموعه همچنان حاشیه‌ساز و بدون پاسخ باقی مانده.»

در شرایطی که بسیاری معتقدند صداوسیما و مدیرانش از تبلیغات و درآمدها و آمار بینندگان بالایی که از طریق «پایتخت» به‌دست می‌آورند نمی‌گذرند، و همین مساله عامل اصلی علاقه آن‌ها برای ساخت فصل هفتم این سریال است،  آیا انتشار این گزارش را باید به معنی اختلاف بخش‌های مختلف صداوسیما در مورد این سریال دانست؟ اختلافاتی که ممکن است این بار به‌طور جدی ساخته شدن «پایتخت» را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

منبع: سینما دیلی

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۵۵۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۶     ساعت: ۷ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024