صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

روایت آرمان درویش بازیگر «ملکه گدایان» از نحوه ورودش به سینما

آرمان درویش بازیگر با استعداد سریال «ملکه گدایان»، در مصاحبه با «کافه آپارات» درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت:

من کارگردانی و ادبیات نمایشی خواندم، ولی هر دو را نیمه کاره رها کردم. در زمان دانشجویی یک فیلمنامه می‌نوشتم که از دکترمحمدهادی کریمی مشاوره گرفتم. آقای کریمی تاکید داشتند که بازیگر شوم و همینطور شهاب حسینی که بعدها به واسطه دکتر کریمی با او آشنا و دوست شدم. شهاب چند وقت بعد، مرا برای بازی در فیلم «چهارشنبه» معرفی کرد و  شاید اگر او نبود نمی‌توانستم به راحتی جلوی دوربین بروم. شهاب حکم برادر بزرگ را برایم دارد و خیلی در مسیر بازیگری به من کمک کرد.

بازیگر فیلم‌های «چهارشنبه» و «کمدی انسانی» می‌گوید تا کنون در فیلم‌های متعددی بازی کرده، اما بیشتر آنها هنوز اکران نشده‌اند: در سینما فقط چند فیلم از من اکران شده است؛ در حالیکه اغلب آنها هنوز دیده نشده‌اند. فیلم‌هایی مثل «خورشید نیمه شب»، «لابی»، «پشت دیوار سکوت»، «مقیمان ناکجا»، «بازی‌های مردانه»، «لایه‌های دروغ» (محصول مشترک ایران و فنلاند) به همراه یک فیلم دیگر که با محمدعلی سجادی کار کرده‌ام.

این بازیگر جوان تاکید کرد: قبل از اینکه بازیگر شوم دو هفته در کارگاه بازیگری امین تارخ شرکت کردم و وقتی بچه‌ها در آنجا فیلم‌های مهم جهان را مثال می‌زدند من تقریبا همه آنها را دیده بودم. من از 13 سالگی بیشتر فیلم‌های مهم جهان را دنبال می‌کردم و از همان زمان ناخودآگاه سطح سلیقه سینمایی‌ام هم بالا رفت.

درویش با اشاره به اینکه فیلمبرداری سریال 30 قسمتی «ملکه گدایان» تا خرداد و تیرماه سال آینده طول می‌کشد، درباره نقش البرز توضیح داد: فکر می‌کنم ارتباط مردم با نقش البرز از قسمت سوم به بعد شکل گرفت. البرز شخصیتی است که بازیگر به راحتی می‌توانست اغراق شده و گل درشت بازی کند اما من سعی کردم به سمت این مدل بازی نروم.

 

منبع: فیلم نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۳۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۳ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024