صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

انجمن منتقدانی که به خوبی برندگان اسکار را پیش‌بینی می‌کنند!

با چشم‌پوشی از بخش بهترین فیلم، جوایز منتخب منتقدان آمریکا دقیق‌تر از رویداد‌های دیگر پیش‌بینی کرده‌اند چه کسی جایزه اسکار را خواهد گرفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، انتقاد مجدد علیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جوایز گلدن گلوب باعث شده، افراد زیادی درباره اینکه کدام رویداد بیش از هر رویداد دیگری، جوایزش با برگزیدگان اسکار مطابقت دارد، تجدید نظر کنند.
جوایز برگزیده منتقدان آمریکا شاید بهترین گزینه در زمینه پیش بینی جوایز اسکار باشد که به عنوان دومین رویداد مهم یک هفته پس از گلدن گلوب در تاریخ 7 مارس برگزار می‌شود.
اگرچه منتقدان نیز از گزند جنجال‌ها در امان نیستند، اما پیش بینی کننده‌های قابل اعتمادی در زمینه برندگان احتمالی اسکار هستند.
برگزیدگان 400 عضو شاخه سینمایی جوایز برگزیده منتقدان، در 6 بخش اصلی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و چهار بخش بازیگری، در پنج سال گذشته 73 درصد با اسکار شباهت داشته است.
عجیب ترین بخش، مربوط به شاخه بهترین بازیگر زن نقش مکمل است که برندگان این بخش از جوایز برگزیده منتقدان از سال 2010 بدون هیچ اشتباهی با اسکار یکسان بوده است.
بعد از تفاوت انتخاب‌ها در بخش بهترین فیلم، در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در پنج سال اخیر دو مورد بازیگر برگزیده متفاوت با اسکار دیده می‌شود. منتقدان آمریکا در واقع در سال 2019 دو جایزه اهدا کردند که هیچکدام از آن‌ها به اسکار نرسیدند و اولیویا کلمن از سوی آکادمی اسکار برنده شاخه بهترین بازیگر زن نقش اصلی شد.
برخی از پیش بینی‌ها را در ادامه ببینید:

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۴۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۳ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024