صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

«آکوامن ۲» و «جان ویک ۴» در حال ساخت

آغاز تولید فیلم‌های پرهزینه هالیوود از جمله «جان ویک ۴» و «آکوامن ۲» نشان از احیای تدریجی صنعت فیلمسازی دارد.

روز شنبه بود که وین دیزل بازیگر فیلم‌های اکشن از تعبیر «بازگشت سینما» برای فروش موفقیت آمیز «سریع و خشن 9» استفاده کرد. روز بعد از آن اعلام شد که نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» با 70 میلیون دلار و اکران در بیش از 4 هزاز سینما، بزرگترین افتتاحیه گیشه ایالات متحده را از زمان اکران فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» در سال 2019 رقم زده است. این رکورد پیش از این با 48 میلیون دلار در دست «یک مکان ساکت 2» بود.

اگرچه اکران‌های ترکیبی (همزمان در سینما‌ها و سرویس‌های نمایش آنلاین) باعث شده که تحلیلگران این صنعت در مورد موفقیت آمیز بودن گیشه تابستان مطمئن نباشند، اما شروع استودیو‌های فیلمسازی به ساخت فیلم‌های مهم باعث امیدواری آن‌ها شده است. روز دوشنبه، ساخت 4 پروژه پرهزینه هالیوود تایید شد.

احیای تولیدات سینمایی در هالیوود/ «اکوامن 2» و «جان ویک 4» در حال ساخت

«آکوامن و قلمرو گمشده» که برای اکران در 16 دسامبر 2022 تنظیم شده، در حدود 18 ماه مانده به اکران وارد مرحله تولید شده است. جیمز وان، سازنده فیلم‌های ترسناک که نسخه اول «آکوامن» را در سال 2018 هم کارگردانی کرده بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که فیلمبرداری نسخه دوم در حال انجام است.

اولین فیلم «آکوامن» در گیشه جهانی 1.4 میلیارد دلار فروخت و تاکنون همچنان پرفروش‌ترین فیلم در بین آثار دی سی باقی مانده است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم اعلام نشده است. ابتدای امسال قرار بود پیلو اسبک که نقش منفی سریال «بازی تاج و تخت» را بر عهده داشت، در این فیلم در کنار موموا ایفای نقش کند. جیمز وان و پیتر سافران تهیه کنندگی این پروژه و دیوید لسلی جانسون برای نویسندگی قسمت دوم بازگشته است.

احیای تولیدات سینمایی در هالیوود/ «اکوامن 2» و «جان ویک 4» در حال ساخت

از سوی دیگر هم کمپانی لاینزگیت که از عملکرد فیلم سینمایی «جان ویک» بسیار راضی بود، یک هفته پس از اکران قسمت سوم اعلام کرد که فیلم چهارم را هم خواهد ساخت. در ابتدا قرار بود قسمت چهارم و پنجم این مجموعه سینمایی پشت هم فیلمبرداری شود، اما شیوع کرونا تولید این فیلم را یک سال کامل به عقب انداخت.

«جان ویک 4» اکنون برای اکران در 27 می 2022 تنظیم شده و لاینزگیت هم تایید کرده مراحل پیش تولید پروژه در حال انجام است. در حالی که فاصله تولید تا اکران تمامی فیلم‌های جان ویک بیش از یک سال طول کشیده، اما «جان ویک 4» با گذشت 11 ماه از شروع تولید، راهی سینما‌ها می‌شود. فیلمبرداری این پروژه در تابستان آغاز و در فرانسه، آلمان، نیویورک و ژاپن انجام می‌شود.

احیای تولیدات سینمایی در هالیوود/ «اکوامن 2» و «جان ویک 4» در حال ساخت

ریان جانسون هم روز دوشنبه اعلام کرد که تولید فیلم سینمایی «چاقوکشی 2» در یونان شروع شده. «چاقوکشی» از محصولاتی است که نتفلیکس حق ساخت آن در تلاش برای گسترده‌تر کردن محصولات اورجینال خود دریافت کرده است. این سرویس استریمینگ در ماه مارس حق ساخت دو فیلم «چاقو کشی 2 و 3» را در ازای پرداخت 450 میلیون دلار دریافت کرد. دنیل کریگ که بیشتر برای نقش جیمزباند شناخته می‌شود، در دنیاله این فیلم دوباره نقش یک کارآگاه باهوش را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۷۲۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۸     ساعت: ۱۳ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 14 2024