صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

«کریستن استوارت» در یک قدمی جایزه اسکار؛ تحسین منتقدان از او

فیلم روان‌شناسانه «اسپنسر» به کارگردانی پابلو لارایین جمعه گذشته در هفتاد و هشتمین جشنواره ونیز اکران و به نوشته ورایتی با سه دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد و استوارت را واداشت با چشمانی اشک‌بار کارگردان را در آغوش بکشد.

این فیلم در حال حاضر از راتن تومیتوز امتیاز 80 درصد دریافت کرده است. منتقدین از حالا گمانه‌زنی می‌کنند که این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن ونیز و اولین نامزدی اسکار را برای استوارت به ارمغان آورد.


هالیوود ریپورتر می‌نویسد: «این فیلم که به عنوان داستانی پندآموز بر اساس یک تراژدی واقعی ارائه شده، تفحصی تماشایی است در زندگی زنی تحت فشار، با بازی کریستن استوارت درخشان»
رپ نوشته است: «اگرچه نقش‌های مکمل قابل‌توجهی در «اسپنسر» وجود دارد، اما این فیلم متعلق به استوارت است. او چشمان معصوم و ترحم‌برانگیز و صدای دختری جذاب را به خوبی نشان داده، این کار او یک تقلید نیست، بیشتر برداشتی از یک نقش کلاسیک است و لایه‌هایی از پیچیدگی‌های انسانی را به هویتی می‌بخشد که با وجود همه روایت‌های پیرامون زندگی‌اش، هنوز در اذهان مردم بریتانیا و جهان مهم جلوه می‌کند»
گاردین می‌نویسد: «کریستن استوارت که با جت از کالیفرنیا آمده، در این نقش کاملاً جذاب به نظر می‌رسد. خام‌دستی و تصنعی بودن را در بازی خود در نقش دایانا نشان می‌دهد و این دقیقاً همان چیزی است که باید باشد وقتی که برخی معتقدند دایانا خودش رفتارهایی تصنعی و خام‌دستانه نشان می‌داد؛ و بزرگ‌منشی باشکوه و ذاتی خود را با عشوه‌گری می‌آراست»
استودیوی نئون فیلم «اسپنسر» را 5 نوامبر 2021 در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

 

منبع: سینما گرام

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۰۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024