صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بازی‌های برتر جشنواره فجر؛ هوتن شکیبا و فرشته حسینی

در این مطلب مروری بر بازی هوتن شکیبا در «ملاقات خصوصی» و هوتن شکیبا در «ملاقات خصوصی» شده است.

مرد: هوتن شکیبا در «ملاقات خصوصی»
ویژگی های ظاهری: فرهاد مردی سی و چند ساله است؛ او را بیشتر در زندان می بینیم اما از یک خانواده متوسط شهری است. در محدود نماهایی که از او در بیرون زندان و در عکس ها می‌بینیم تیپ ساده ای دارد.معمولا ته ریش کوتاهی دارد و سیبل پر پشتش روی صورتش خودنمایی میکند و هیبتی مردانه به او داده است.
ویژگی‌های رفتاری: او مدرس زبان انگلیسی است.آدم فرهیخته ای است اما به خاطر یک اشتباه به زندان افتاده. فرهادسال هاست در حبس است تلاش زیادی کرده که فرهنگ آنجا روی رفتارش تاثیر نگذارد؛ اما برای رهایی از وضعیتی که دارد به ناچار تغییر رویه میدهد.فرهاد پا به ماجرایی میگذارد که باید اصولی را زیر پا بگذارد.
میزان موفقیت در ایفای نقش: هوتن شکیبا موقعیت دوگانه فرهاد را طوری بازی میکند که مخاطب هر لحظه بیشتر باورش میکند و حس دوگانه او و برزخی که در آن گیر کرده را می‌پذیرد. شکیبا با تیزهوشی این آشفتگی را در بازی اش متبلور میکند.

زن: فرشته حسینی در «دسته دختران»
ویژگی های ظاهری : آرایش موها و نحوه بستن چفیه روی سرش به عنوان روسری نشان میدهد که دختری است که زیاد درگیر برخی مناسبات رایج نیست و به خاطر همین روحیه هم تصمیم میگیرد برای دفاع از شهر بیخیال خانواده اش شود.
ویژگی رفتاری: او سر نترسی دارد و حالا شرایط حاکم بر خرمشهر شرایطی را مهیا کرده که بتواند خودش را نشان دهد. برای اینکار از خانواده اش میگذرد و حتی حاضر میشود از زیبایی ظاهری اش هم بگذرد و موهایش را با ماشین بزند.
میزان موفقیت در ایفای نقش: فرشته حسینی از بستری که برایش مهیا شده به خوبی استفاده کرده است. او کنترل خوبی روی بازی اش دارد و توانسته منطبق با شرایط سنگین صحنه های جنگی حس کاراکتر را به به مخاطب منتقل کند و از پس نقشش به خوبی بربیاید.

 

 

 

 

منبع: فیلم نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۳۲۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024