صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

انتشار فصلنامه های علمی

ظهر امروز نشست خبری بیستمین همایش بین المللی امام رضا(ع) در سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش نیوزدی- در ابتدای این نشست مرتضی سعیدی زاده گفت: ابتدای امسال 16 جشنواره و4 همایش را به میدان فعالیت بنیاد آوردیم که توسعه و توضیع می شود. نگاه ما این است که کار شکل توسعه خود را در بوم ایران تجربه کند.


وی افزود : آماری که از همایش‌ها داشتیم 148 همایش در بنیاد امام رضا ع شکل پیدا کرده و17دوهزار هفتصد اثر در این 148 همایش توسط جامعه علمی کشور به بنیاد فرستاده شده که شکل گیری دو فصلنامه در بنیاد است که سابقه ده ساله دارد و امسال 40 شماره از نشریه فرهنگ رضوی چاپ شده علاوه بر آن فصلنامه دوم پایه ریزی شد.

 

مدیر همایش خاطرنشان کرد: فصلنامه ای به عنوان اهل بیت را چاپ کردیم و فرایند مجوز علمی را از وزارت علوم کسب می کنیم که به جریان توسعه اهل بیت برمی گردد که به عنوان فصلنامه های علمی جانمایی خواهد شد.


وی افزود : امسال با توجه به بضاعتی که داشتیم 4 همایش را به میدان آوردیم که امیدواریم به ده همایش توسعه پیدا کند اما 4 همایشی که امسال در میدان تعریف بنیاد قرار گرفته اولی مبتنی بر سیره و حکمرانی اسلامی است که در میدان جغرافیایی کشور بتوانیم جریان حکمرانی را شکل دهیم که دبیر آن سیاوش یاری است که به میزبانی استان ایلام برگزار می شود و در واقع بنیاد در آن به عنوان شورای سیاستگذاری نقش آفرینی می کند.

سعیدی زاده عنوان کرد: دومین همایشی که امسال داریم هشتمین همایش مناظرات رضوی است که دبیر آن سعید نوریان هستند سومین همایش ما سیزدهمین همایش علمی امام رضا(ع) با تاکید بر محوریت ادبیات و زبان فارسی کودک است همچنین سال گذشته برشی با رویکرد امام رضا در حوزه کودک داشتیم که در استان کرمانشاه با دبیری علی صفدری برگزار شد.


وی افزود: شاید امسال این همایش به موقع برگزار نشود اما در دوره بیستم با 4 جشنواره و 2 همایش بین المللی کار را مدیریت می کنیم. 3 ماه از جشنواره را طی کردیم اولین جشنواره ای که در میدان فعالیت به اتمام رسید تئاتر کودک رضوی بود که از 6 تا 9 به اتمام رسید ما در اجرای این سه روز برنامه 20 اجرا در تئاتر کودک ونوجوان داشتیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۶۲۳۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۱۴     ساعت: ۱۶ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024