صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

برگزاری سه رالی در بهار ۱۴۰۲

نشست رسانه ای مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اصحاب رسانه صبح امروز در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش نیوزدی، سارا صادقی- محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار کرد: کانون جهانگردی از قدیمی ترین نهادها، تشکل ها و سازمان های توریست کشور با سابقه 90 سال است.


مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: به عنوان نماینده کشور فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی یکی از نهاد هایی که کانون جهانگردی عضویت دارد. فیبا تشکل دیگری است که اقدام به تولید خودرو های کلاسیک کرده که فصل جدیدی در فعالیت‌های گردشگری ایجاد شده است بعنوان عضو اتحادیه جهانگردی مسئولیت توریستی دنیا را برعهده داریم.

وی گفت:  در سال 1401 یکی از اقداماتی که برای کانون رقم خورد عضویت در کمیته بررسی و صلاحیت فیبا بود که وظیفه صدور گواهی وپلاک بین المللی به عهده ما است اگر اتومبیلی از کشور خارج یا وارد شد می بایست شاخص مشخص داشته باشد که وظیفه صدور پلاک به عهده کانون است.

مدیرعامل کانون جهانگردی واتومبیلرانی افزود: سرعت در صدور پلاک وگواهی نامه است که کمتر از 5 دقیقه صادر می شود ودر کنار آن صدور آنلاین هم داریم، برای ایجاد تسهیلات این اقدامات صورت گرفته که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشتیم که برای رهگیری وکنترل بیشتر اقدام دیگری انجام می شود که برچسب دیجیتال انجام شده که ما امکان رهگیری آن پلاک را داشته باشیم.


صوفی خاطرنشان کرد: حوزه بعدی خودرو های کلاسیک است که در سال جاری موفق شدیم تعداد رالی ها واقدامات نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد یکی از رالی ها برای بانوان بود که برگزار شد.


وی افزود : یکی از امکانات خوب سفر استفاده از کمپرها است که خوشبختانه اقدامات اساسی صورت گرفته  به طوریکه به راحتی می توانند از کشور خارج یا وارد شوند. در کنار ایجاد ساماندهی کمپرها، اشتغال هم ایجاد شد. برگزاری انواع همایش ها از امکانات دیگر بود.

مدیرعامل کانون جهانگردی واتومبیلرانی گفت :پیش بینی کردیم که در بهار 1402 سه رالی برگزار کنیم از یونان به آنتن،  ایران به طرف ترکمنستان، تاجیکستان یا برعکس، دوم رالی کشورهای حوزه خلیج فارس ودریای خزر، رالی دیگر از تاجیکستان، ترکمنستان تا تهران است قرار شده دستاوردها وتوسعه ها وافتخارات ایران را بازدید کند که از این طریق هماهنگ شده است.


وی عنوان کرد : فعالیت دیگر ما در حوزه امداد خودرو هست، گردشگرانی که وارد کشور می شوند ممکن است مشکلاتی برای خودروی آنها پیش بیایید، خدماتی که امداد خودرو در 1401 انجام داد 30 درصد افزایش داشت.


صوفی افزود : از اقدامات دیگر  راه اندازی اپلیکیشن هوشمند،  دستگاه‌های ردیاب که بتواند به موقع در اختیار امدادها قرار بگیرد از فعالیت های  دیگر نمایشگاه‌های صنایع دستی وگردشگری است که مسئولیت آن را به عهده  کانون اتومبیلرانی است .

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۶۲۳۶
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۲۲     ساعت: ۱۲ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024