صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

علیرام نورایی حسرت ایفای چه نقشی را دارد؟

علیرام نورایی، بازیگر سریال در حال پخش «محرمانه» از علاقه‌اش به آثار اکشن و پلیسی گفت. این بازیگر که اغلب در مجموعه‌های پلیسی تلویزیون حضور داشته است، می‌گوید: ایفای نقش یک شخصیت تاریخیِ ایرانی یکی از حسرت‌های بازیگری‌اش است.

علیرام نورایی، بازیگر سریال «محرمانه» که امروز چهارشنبه، 19 مهر در برنامه «سلام تهران» حاضر شد ابتدا درگذشت سه هنرمند کشورمان زنده‌یادان: آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی و آرش میراحمدی را به جامعه هنری تسلیت گفت و درباره سریال «محرمانه» که این روزها با محوریت امنیت ملی، مافیای دارو، ترور دانشمندان عرصه پزشکی کشور، شهدای مدافع سلامت، ساخت واکسن کرونا و ... روی آنتن شبکه سه سیماست صحبت کرد.

وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است

این بازیگر سپس خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که جانم برای ایران می‌رود و وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است. به طور ویژه اتفاقات تلخی که در گذشته برای مردم کشورم افتاده دلم را آرزده می‌کند و عجیب‌ترین و تلخ‌ترین آن اتفاقاتی بود که در فیلم «یتیم‌خانه ایران» تصویر شد.

نورایی در عین حال تاکید کرد: فکر می‌کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام بدهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار «یتیم‌خانه ایران» بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می‌بینم حال خودم دگرگون می‌شود. هشت ماه درگیر آن پروژه بودیم و حال همه عوامل همین‌ قدر متفاوت بود. 

انتقاد قبل از دیدن اثر کم‌لطفی است

بازیگر سریال های پلیسی «هوش سیاه»، «گاندو»، «ماتادور» و «وضعیت زرد» درباره اظهارنظرها و انتقاداتی که درباره برخی از نقش‌آفرینی‌های وی در برخی آثار سینمایی شده هم اظهار کرد: برخی دوستان کارهایی را بدون اینکه حتی زحمت بکشند ببیند مورد منفی‌بافی و قضاوت قرار می‌دهند. به ویژه در مورد «قلاده‌های طلا» این اتفاق افتاد و قبل از تدوینِ نهایی و دیدن کار موجی برای تخریب این فیلم راه افتاد. به نظرم دوستان کمی تحقیق کنند، ببینند و بعد به سمت قضاوت بروند.  

علیرام نورایی حسرت ایفای چه نقشی را دارد؟

نورایی که از فصل دوم گردانندگی مسابقه «شهروند و مافیا» را برعهده داشته در این باره هم توضیح داد: این مسابقه 20 فصل داشته که 17 فصل آن در شبکه سلامت و سه فصل دیگر در شبکه نسیم روی آنتن رفت و رکورددار مسابقات تلویزیونی است. مجری نیستم و جسارت نمی‌کنم به ساحت مجریان عزیز و در حقیقت راوی و گرداننده مسابقه هستم.

دغدغه نیروهای امنیتی گمنام حفظ جان و مال مردم است

او درباره احساسش از بازی کردن در نقش افرادی که کسی آنها را نمی‌شناسد اما امنیت ایجاد می‌کنند هم اینگونه گفت: این افراد بسیار عجیب هستند و به واسطه این پروژه‌ها با چندتن از این افراد برخورد داشته‌ام. کسانی که هم به لحاظ ظاهر و هم بی ادعا و گمنام بودن قابل تشخیص نیستند اما دغدغه حفظ امنیت جان و مال مردم را دارند.

علیرام نورایی در پایان درباره علاقمندی‌هایش در حوزه بازیگری بیان کرد: علاقمند به ژانر اکشن هستم و بیش از آن کارهای تاریخی به ویژه کارهای مربوط به تاریخ کهن کشور را دوست دارم. کارهای تاریخی را در کارنامه دارم اما یکی از حسرت‌هایم ایفای نقش یک شخصیت تاریخی ایرانی است.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۲۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۹     ساعت: ۲۱ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024