صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

خط و نشان انصارالله برای آل‌سعود

سخنگوی انصارالله یمن از مقابله به مثل با رفتار‌های ددمنشانه دشمن سعودی خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: در هدف قرار دادن هر طرفی که ملت یمن را هدف قرار می‌دهد، درنگ نمی‌کنیم و مقابله به مثل را حق خود می‌دانیم.

بر این اساس، محمد عبدالسلام گفت: سقوط فاجعه بار اتحادیه عرب به درجه‌ای که مسئله و آرمان فلسطین را انکار می‌کند، را محکوم می‌کنیم. این در حالی است که این اتحادیه از اساس به خاطر دفاع از مسئله فلسطین ایجاد شده است. اتحادیه عرب اگر نمی‌توانست اقدامی عملی در حمایت از آرمان فلسطین انجام دهد، حداقل باید مواضع خود را در رد و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حفظ می‌کرد.

وی افزود: اینکه فلسطین بیاید و از اتحادیه عرب بخواهد بیانیه‌ای در محکومیت عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر تصویب کند و این خواسته انجام نشود، به نظر ما باید این اتحادیه را دفن کرد. امیدواری ما به ملت‌ها و جنبش‌های مقاومت و جهان اسلام است. با توجه به تجربه خود بعید نمی‌دانیم اتحادیه عرب دستگیری‌ها و جنگی نظامی علیه فلسطینی‌ها را ترتیب دهد. فلسطینی‌ها باید از اتحادیه عرب خارج شوند چرا که اتحادیه‌ای صهیونیستی است و به طرح آمریکا خدمت می‌کند.

عبدالسلام خاطر نشان کرد: از پاردوکس‌های عجیب این است که خطیب مسجد الحرام با گفتمانی سرشار از گمراهی، دروغ و خدعه سخن می‌گوید و از منافع قانونی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دم می‌زند. ملت‌های منطقه سر زنده هستند و جنبش‌های مقاومت و کشور‌هایی که عادی سازی روابط را رد کردند و در اتحادیه عرب علیه آن موضع گرفتند، جای امیداوری ما هستند. ما افتخار می‌کنیم که در طلیعه آزادگانی قرار داریم که برای مقابله با دشمنان اسلام قرآن را علَم کرده اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۶۴۵۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۱     ساعت: ۱۹ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024