صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آمریکایی‌ها بی‌توجه به آخرین مناظره؛ بیش از ۴۹ میلیون نفر رای دادند

با پایان آخرین دور از مناظره دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه ، آمریکایی های بی توجه به آن، تاکنون نزدیک به ۵۰ میلیون نفر آرای خود را در رای گیری زودهنگام به صندوق های رای ریختند.

تارنمای خبری آمریکایی «یو.اس.ای تودی» درارتباط با آخرین مناظره بین دونالد ترامپ و جو بایدن که  شامگاه پنج‌شنبه (اول آبان ماه) در «نشویل» ایالت «تنسی» برگزار شد، نوشت: معمولا آخرین مناظره دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا پیامدها و تاثیراتی بر رای دهندگان بخصوص مردد آمریکایی داشته است، اما به نظر می رسد این مناظره تغییر چندانی نتوانسته است بوجود آورد.

یو.اس.ای تودی در ادامه نوشت: درحالی بایدن و ترامپ به آخرین مناظره انتخاباتی خود گام نهادند  که بیش از 48 میلیون و 700هزار آمریکایی آرا خود را پیش از این مناظره به صندوق ها ریختند.

بنابراین گزارش تارنمای «آماری رای گیری انتخابات زودهنگام 2020 » آمریکا موسوم به «اِلکت پراجِکت» (electproject) تا این لحظه از اخذ 49 میلیون و 313 هزار و 897 رای خبر داد.

از این تعداد آرا، 34میلیون و 861هزار و 168 رای توسط پست ارسال شده و 14میلیون و 452هزار و 279 را نیز بصورت حضوری در صندوق های رای گیری انداخته شده است.

 

شبکه خبری سی ان ان نیز روز جمعه گزارش داد بنابر نظر سنجی این شبکه ، انجام آخرین مناظره بین جو بایدن و دونالد ترامپ تاثیر چندانی برروی مخاطبان و رای دهندگان آمریکایی نداشته است.

بنابر نظرسنجی سی ان ان، تنها 21درصد اعلام کرده اند که با دیدن این مناظره متمایل به بایدن و 14درصد نیز متمایل به ترامپ شده اند، اما 64 درصد مخاطبان دراین نظرسنجی گفته اند که تمایلی به هیچ یک از این دو نداشته اند.

 

انتخابات ریاست جمهوری 2020  آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که قرار است در 3 نوامبر 2020 (13 آبان 1399) برگزار شود.

تحلیلگران و ناظران داخلی آمریکا این دوره از انتخابات را یکی از متفاوت ترین دوره های انتخاباتی در تاریخ این کشور می دانند.302**

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۲۹۲۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۳     ساعت: ۱۲ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024