صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بایدن: ما پیروز انتخابات خواهیم شد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ضمن تأکید بر اینکه در سه ایالت کلیدی باقیمانده پیروز خواهد شد و بیش از ۳۰۰ رأی الکترال به دست می‌آورد گفت که پیروز خواهد شد.

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز (شنبه) طی سخنرانی در ایالت «دیلاور» بدون آنکه مستقیماً اشاره کند که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شده گفت که در سه ایالت مهم پنسیلوانیا، آریزونا و نوادا، نیز پیروز خواهد شد.

بایدن در سخنرانی خود از طرفدارانش خواست صبر پیشه کنند و در خصوص روند کند شمارش آراء توضیح داد: «می‌دانم شمارش آراء کند پیش می‌رود اما این نمایانگر تعداد بالای آراء‌ است و باید صدا و رأی افراد شنیده شود».

وی که برای پیروی در انتخابات به 270 رأی الکترال نیاز دارد، در جمع هوادارانش گفت: «من در مسیر کسب بیش از 300 رأی الکترال قرار دارم».

وی ادامه داد: «ما رأی 74 میلیون آمریکایی را به دست آوردیم و این بزرگترین رقم در تاریخ انتخابات آمریکا محسوب می‌شود و ما پیروز خواهیم شد».

در حالیکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا وعده دادخواهی داده است، بایدن از پیروزی در انتخابات خبر داد و گفت: «ما در سه ایالت پنسیلوانیا، آریزونا و نوادا پیروز می‌شویم و دیوار آبی (دموکرات‌ها) را بازسازی خواهیم کرد. اعداد روایت روشن و قانع‌کننده‌ای را برای ما بیان می‌کند. ما پیروز خواهیم شد».

این نامزد دموکرات علیرغم آنکه مستقیماً پیروزی خود در انتخابات را اعلام نکرد، گفت:‌«این اعداد و ارقام به طور شفاف و قانع‌کننده‌ای داستان را روایت می‌کند. گرچه هنوز اعلام نهایی پیروزی نکرده‌ایم اما ما در این رقابت پیروز می‌شویم».

بایدن خواستار پایان خشونت‌های پساانتخاباتی آمریکا و اتحاد میان مردم کشورش شد و گفت: «اکثریت قریب‌ به اتفاق 150 میلیون آمریکایی که رأی دادند، خواستار خارج شدن نیش و کنایه از سیاست ما هستند».

نامزد دموکرات  در این خصوص ادامه داد: «هدف سیاست ما جنگ بی‌پایان و بی وقفه نیست. زما آن رسیده است که ما بعنوان یک ملت برای بهبودی گردهم آییم و هدف سیاست حل مشکلات و بهبود زندگی مردم ما است».

وی سپس ضمن ابراز امیدواری درباره پیروزی در ایالت آریزونا که تاکنون همواره به نفع جمهوری‌خواهان رأی می‌داده است گفت: «من اولین نماینده دموکرات‌ها خواهم بود که ظرف 40 سال در آریزونا پیروز خواهم شد».

جو بایدن در سخنرانی خود به مسئله مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: «در همان روز اول طرحی را برای رویارویی و مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده خواهیم کرد».

وی همچنین ضمن تأکید بر حمایت از آنهایی که به وی رأی ندادند گفت: «من برای آنهایی که به من رأی ندادند به همان اندازه افرادی که به من رأی دادند، سخت تلاش خواهم کرد».

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۳۴۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۱۷     ساعت: ۹ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 10 2024