صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رکورد کشته شدگان ۱۱ سپتامبر در آمریکا شکسته شد

رکورد بالاترین میزان کشته شدن شهروندان آمریکایی ظرف یک روز که قبل از این به واقعه ۱۱ سپتامبر تعلق داشت، شکسته شد.

به نقل از پایگاه‌ای بی سی نیوز استرالیا، با وجودی که تا پیش از این، مرگبارترین روز در اذهان مردم آمریکا به واقعه 11 سپتامبر تعلق داشت، روز گذشته رکورد کشته شدگان این حادثه شکسته شد.

بر اساس گزارش شبکه‌ای بی سی نیوز استرالیا، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز» شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از مرز 3 هزار نفر در یک روز فراتر رفت.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، دست کم 3 هزار و 124 نفر روز چهاشنبه بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که این رقم، رکوردی بی سابقه، از زمان آغاز همه گیری کرونا به حساب می‌آید. همچنین بیش از 220 هزار نفر تنها روز چهارشنبه تست ابتلایشان به کرونا مثبت از آب درآمد؛ مسأله‌ای که سبب شده تا بیمارستان‌های آمریکا حد نگران کننده‌ای را در خصوص ظرفیت موجود تخت‌های آی سی یو گزارش کنند.

پیش از این، بالاترین رکوردی که از قربانیان کرونا به ثبت رسیده بود، متعلق به چهارشنبه هفته گذشته بود که بیش از 2800 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند.

در حالی که روز گذشته شمار قربانیان کرونا رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند که آمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 300 هزار نفر نزدیک شده است. بر اساس گزارش‌ها تا کنون بیش از 296 هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که این کشور با دارا بودن بیش از 15 میلیون و هشتصد هزار مبتلا، همچنان رتبه نخست موارد ابتلا را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است.

گفتنی است در حادثه 11 سپتامبر 2001، 2977 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین شمار هواپیماربایان 19 نفر گزارش شده که با جمع آنها، در مجموع 2996 نفر در این حادثه جان باختند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۳۵۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۱     ساعت: ۰ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024