صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دلخوری روس ها از آلمان به خاطر کلاه سفیدها

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، حمایتهای مادی که وزارت خارجه آلمان از گروه شبه انسان دوستانه 'کلاه سفیدها' به عمل می آورد می تواند نه فقط برای حل مسائل انسانی در سوریه بلکه همچنین برای تامین تروریستها مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، اخیرا وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد میزان پنج میلیون یورو کمک به گروه کلاه سفیدها اختصاص داده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت: این در عین حال برای عموم آلمانی ها نا مشخص است که کدام بخش از این اعتبارات صرف حمایت از همکاری میان گروه های شبه انسان دوست با تروریستها در شمال شرق سوریه شده و اینکه آیا این مبلغ جابجایی رسمی یکی از رهبران کلاه سفیدها به نام خالد السریح از اردن به آلمان را پوشش میدهد یا خیر.

به گفته زاخارووا، وزارت خارجه آلمان به دنبال منعکس کردن کلاه سفیدها به عنوان "سمبل امید به سوری ها" است.

او ادامه داد: تمایز قائل شدن میان بندها قانونی مربوط به حمایت از وظایف انسان دوستانه وحمایتهای متعدد از تروریستها که به طرز فاحشی از سوی برلین مورد تحسین قرار گرفته اند، هر چه بیشتر دشوار می شود.

وی تاکید کرد: ظاهرا وزارت امور خارجه آلمان همه تردیدها را کاملا کنار گذاشته و بیشتر و بیشتر به عنوان حامی و پشتیبان اصلی کلاه سفیدها عمل می کند.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۸۷۷۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۶     ساعت: ۸ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024