صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان: تدابیر برکناری ترامپ به سنا ارجاع می‌شود

رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در مصاحبه ای تصریح کرد: تدابیر برکناری ترامپ این هفته به مجلس سنا ارجاع می‌شود.

«ستنی هویر» (Steny Hoyer) رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اِم‌اِس‌اِن‌بی‌سی اعلام کرد: ما منتظر نخواهیم ماند و تدابیر لازم برای برکناری رئیس جمهور را در سریعترین زمان ممکن به سنا ارائه خواهیم کرد.
رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که این هفته تدابیر برکناری ترامپ به سنا ارجاع داده نشود. ما قصد داریم این کار را به انجام برسانیم.
این درحالیست که شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان پیشترو در خبری فوری اعلام کرد که نشست بررسی لایحه استیضاح دونالد ترامپ طبق اعلام قبلی در مجلس نمایندگان آمریکا آغاز شده است.
مجلس نمایندگان آمریکا در نظر دارد در این نشست، استیضاح رئیس جمهور این کشور را در دستور کار قرار دهد و به همین دلیل، دادستان‌های محکمه استیضاح تعیین شدند.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شامگاه سه‌شنبه نام 9 عضو دموکرات مجلس نمایندگان را برای هدایت محکمه استیضاح دونالد ترامپ معرفی کرد.
در یورش ناگهانی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به داخل کنگره این کشور 5 تن کشته شدند که به گفته پلیس، تمام کشته شدگان از طرفداران دونالد ترامپ بودند. همچنین تاکنون پلیس آمریکا 52 نفر را در این اعتراضات بازداشت کرده است.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۴۲۱۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۵     ساعت: ۹ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 12 2024