صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فرانسه نام آمریکا را از لیست کشور‌های امن خارج کرد

پاریس اعلام کرد در پی افزایش شیوع گونه دلتای کرونا در آمریکا نام این کشور را از لیست کشور‌های امن نسبت به کووید-۱۹ خارج کرده است.

به گزارش سی ان ان، فرانسه اعلام کرد در پی افزایش شیوع گونه دلتای کرونا در آمریکا و بنابر هشدار اتحادیه اروپا نام این کشور را از لیست کشور‌های امن نسبت به ویروس کووید-19 خارج کرده است.
در این اقدام فرانسه اسم آمریکا و اراضی اشغالی فلسطین را در لیست کشور‌های نارنجی قرار داد که در این صورت سفر غیرضروری به فرانسه را برای توریست‌های واکسینه نشده ممنوع می‌کند.
طبق قوانین فرانسه مسافران واکسینه نشده از آمریکا و اراضی اشغالی به شرط آنکه دلیل قابل توجهی برای سفر داشته باشند همچنان مجاز خواهند بود به فرانسه وارد شوند، اما قبل از سفر باید آزمایش منفی کووید-19 داشته باشند و پس از ورود باید به مدت هفت روز در قرنطینه بمانند.
فرانسه خارج کردن آمریکا را از لیست کشور‌های امن بعد از آن انجام داد که چند کشور اروپایی دیگر این محدودیت را برای مسافران آمریکایی اعمال کردند. در اوایل هفته گذشته نیز اسپانیا سیاست ورود خود را برای شهروندان آمریکایی تغییر داد و آن‌ها را ملزم به داشتن گواهی واکسیناسیون دوگانه کرد.
ایتالیا هم هفته گذشته از همه توریست‌ها از جمله مسافران آمریکایی خواست تا مدارکی از تست پی سی آر یا آزمایش آنتی ژن-کووید به همراه داشته باشند که طی 72 ساعت قبل از سفر گرفته شده است، چه واکسینه شده یا نشده باشند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۵۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۲۰     ساعت: ۰ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024