صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی

دفتر آیت‌الله سیستانی طی بیانیه‌ای درباره جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی می‌خواهد شسکت بزرگ خود در درگیری اخیر را با انتقام از مردم غزه جبران کند.

دفتر آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع عالی قدر شیعیان عراق شامگاه چهارشنبه درباره بمباران ادامه دار نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی آمده است: «ارتش اشغالگر اخیرا محاصره‌ای خفه کننده علیه نوار غزه اعمال کرده که شامل منع آب، غدا، دارو و سایر ضروریات زندگی است که بیشترین آسیب را به مردم عادی وارد می‌کند».

در این بیانیه آمده است: «ارتش اشغالگر می‌خواهد از مردم غزه انتقام بگیرد و شکست بزرگ خود در درگیری اخیر را با جبران کند و این رویدادها در برابر دیدگان تمام دنیا روی می‌دهد و هیچ مانع و بازدارنده‌ای نیز در برابر آن وجود ندارد بلکه کسانی هستند که از این اقدامات جنایتکارانه حمایت کرده و به بهانه دفاع از خود، آن را توجیه می‌کنند».

در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی تاکید شده است: «تمام مردم جهان را فرا می‌خوانیم تا در برابر این وحشیگری وحشتناک ایستاده و مانع از اجرای نقشه‌ نیروهای اشغالگر برای آسیب زدن بیشتر به مردم مظلوم فلسطین شوند».

در این بیانیه آمده است: «پایان دادن به تراژدی هفت دهه ملت فلسطین با احقاق حقوق مشروع و پایان اشغالگری سرزمین‌های غصب شده آنها، تنها راه برقراری امنیت و آرامش در این منطقه است».

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۲۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۹     ساعت: ۲۱ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024