صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حزب‌الله: ارسال ناو هواپیمابر به منطقه نیروهای مقاومت را نمی‌ترساند

جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی مسئله غافلگیرکننده‌ای نیست، تاکید کرد ارسال ناوهواپیمابر به منطقه برای حمایت از نیروهای رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت را نمی‌ترساند.

جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با مواضع حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین بیانیه صادر کرد.
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: «به هیچ عنوان مواضع سیاسی و اقدامات میدانی دولت آمریکا به‌ویژه اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و ایستادگی آشکار [او در کنار صهیونیست‌ها] و حمایت علنی از ماشین کشتار و تجاوزات صهیونیستی ما را غافلگیر نکرد زیرا این ماهیت واقعی سیاست‌های آمریکاست که از آغاز شکل‌گیری این رژیم غاصب و اشغالگر همواره از تجاوزات و تروریسم [آن‌‌ها] کاملا حمایت کرده است».
حزب‌الله اضافه کرد: «ما آمریکا را شریک کامل تجاوزات صهیونیستی می‌دانیم و آن را مسئول کامل کشتارها، جنایت‌ها، محاصره و نابودسازی خانه‌ها، کشتار وحشتناک کودکان، زنان و سالخوردگان بی‌دفاع می‌دانیم. ما از امت عربی و اسلامی که از حقیقت پلید آمریکا و کارشکنی‌هایش علیه ملت‌مان در عراق، سوریه و افغانستان آگاه هستند، می‌خواهیم مداخله آمریکا و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای آن را محکوم نمایند و این دخالت‌ها را در تمامی سطوح سیاسی، مردمی، رسانه‌‌ای، حقوقی و تمام محافل و گردهمایی‌هایی منطقه‌ای و بین‌المللی رسوا کنند».
مقاومت لبنان در پایان تاکید کرد: «ارسال ناو هواپیمابر به منطقه با هدف بالابردن روحیه دشمن و سربازان مأیوسش نشان از ضعف ماشین نظامی صهیونیست‌ها و نیاز آن‌ها به حمایت‌های پیوسته خارجی دارد تا این رژیم غاصب و موقت را زنده نگاه دارند ازاین‌رو تاکید می‌کنیم که این اقدام نه امت ما را می‌ترساند و نه گروه‌های مقاومت را که آماده مبارزه تا زمان دستیابی به پیروزی و آزادی کامل [خاک] هستند».
آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین اخیرا ناوهواپیمابر «فورد» را به دریای مدیترانه اعزام کرد.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۹     ساعت: ۲۱ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024