صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اعتراف ایهود باراک به شکست سخت اسرائیل در برابر مقاومت

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی که به تازگی اخباری از فرار وی از سرزمین‌های اشغالی درپی عملیات «طوفان الاقصی» مخابره شده است، در سخنانی اذعان کرد که این عملیات سخت‌ترین ضربه‌ای بوده که رژیم اشغالگر تاکنون دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) سخت‌ترین ضربه‌ای بود که اسرائیل دریافت کرده است».
وی در این باره افزود: یک شکست بزرگ چه در سطح اطلاعات و عملیات و چه در سطح رهبری ارشد سیاسی رقم خورد.
باراک درحالی به شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده است که اخیرا و درپی تشدید عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و رسیدن موشک‌های آن به تمامی شهرهای صهیونیستی، منابع خبری از فرار نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از تل‌آویو خبر دادند.
برپایه این گزارش، ایهود باراک از طریق فرودگاه بن گوریون از تل‌آویو خارج شده است.

منابع خبری همچنین تصویری از وی در این فرودگاه را منتشر کرده‌اند.
رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.
شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود 5 هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و 200 اسرائیلی کشته شدند. همچنین در این مدت 1200 فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر مجروح شده‌اند.
صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۵۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۰     ساعت: ۱۹ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024