صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رسانه های صهیونیستی: انصارالله موشک‌هایی با کلاهک ۱.۶ تُن را به سمت ما شلیک کرد

رسانه های رژیم صهیونیستی بر حمایت همه جانبه جنبش انصارالله یمن از غزه، مُهر تایید زده و اعلام کردند: انصارالله موشک هایی با سرجنگی به وزن ۱.۶ تُن به سمت اسراییل (سرزمین های اشغالی) شلیک کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن به فلسطین اشغالی را مورد تایید قرار داده و افزودند: حملات انصارالله به اسرائیل که رهگیری شدند، فراتر از تصور بود.

رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شدند که علاوه بر موشک های شلیک شده، انصارالله یمن 15 پهپاد انتحاری نیز به سمت سرزمین های اشغالی ارسال کردند که هرکدام از آنها بمب هایی با کلاهک جنگی به وزن حدود 40 کیلوگرم حمل می کردند.

گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی پس از آن منتشر شد که "وال استریت ژورنال" به نقل از برخی مقامات آمریکایی پیش از این اعلام کرده بود که انصارالله یمن پنجشنبه گذشته پنج موشک کروز و حدود 30 پهپاد به سمت اسرائیل روانه کرده است.

روز گذشته هم، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر این که نیروهای مقاومت این کشور همچنان با سایر گروه‌های مقاومت هماهنگ هستند، گفته بود: هیچ کشور عربی پیشگام مبارزه با رژیم صهیونیستی نشده است. مردم عزیز ما نگران نباشند که در خط مقاومت (ضدصهیونیستی) شرکت می‌کنند و این نعمت بزرگی است که ما در کنار مجاهدین باشیم. یمن هیچ اهمیتی به تهدیدهای آمریکا نمی‌دهد، زیرا هم سلاحی که یمن با آن بمباران شد، آمریکایی بود و هم افسران آمریکایی در اتاق عملیات علیه این کشور حضور داشتند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن نیز 30 مهر تهدید کرده بود که دولت این کشور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد.

عبدالعزیز بن حبتور در این باره تاکید کرده بود: صنعا با تمام توانایی‌هایش در پاسخ به قتل عام صهیونیت ها در غزه کمک کرده و خواهد کرد.

به گفته وی، در صورت ادامه حمله به غزه، کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ مورد حمله مقاومت قرار خواهند گرفت.

بن حبتور افزوده بود: آمریکایی‌ها موشک‌ها و پهپادهایی را که (از خاک یمن) به سمت سرزمین‌های اشغالی در حرکت بودند، رهگیری و بخشی از آنها را ساقط کردند و بخشی دیگر توانست به اهداف خود برسد.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۴۵۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۳     ساعت: ۱۲ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024