صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آمار قطره‌ چکانی ارتش صهیونیستی از تعداد تلفات خود در غزه

درحالی که هر روز اخبار مربوط به عملیات موفق نیروهای فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست منتشر می‌شود ارتش اشغالگر به شدت آمار رسمی تلفات خود را در این درگیری‌های زمینی سانسور می‌کند.

به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی با دادن آمار قطره چکانی از نظامیان به هلاکت رسیده خود در تجاوز زمینی به نوار غزه اذعان کرد که یک نظامی از تیپ ناحل در اثر شدت جراحات وارده طی روزهای گذشته به هلاکت رسیده است.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی یک افسر صهیونیست نیز شب گذشته در درگیری‌های زمینی در مرکز نوار غزه به هلاکت رسیده است.

این در حالی است که فایز الدوری کارشناس مسائل نظامی در شبکه خبری الجزیره با اشاره به سانسور نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که اشغالگران به تلفات خود در عملیات غزه اذعان نمی‌کنند، اما به صورت تدریجی مجبور به افشای آن هستند. لذا پیش‌بینی می‌شود غافلگیری‌های جدیدی در آینده در راه خواهد بود.

پیش از این گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که یک یگان پیاده دشمن صهیونیستی را در داخل یک ساختمان در منطقه التوام واقع در شمال غرب غزه در کمین خود گرفتار کرده و در این کمین از بمب‌های ضد نفر و خمپاره‌های ضد زره و گلوله باران شدید استفاده کرده اند. در این عملیات حداقل 10 نظامی صهیونیست کشته شدند.

گردان‌های القسام همچنین دو نفربر زرهی رژیم صهیونیستی را در شمال شهر غزه با خمپاره‌های یاسین 105 هدف قرار دادند. همچنین یک بلدوزر اسرائیل در منطقه جحر الدیک با چندین خمپاره در منطقه مرکزی غزه هدف قرار گرفت و چندین نظامی دشمن در اثر این حمله کشته یا زخمی شدند. گردان‌های القسام همچنین اعلام کردند که تک‌تیراندازهای حماس یک نظامی اسرائیلی را در شمال غزه به صورت مستقیم هدف اصابت گلوله قرار داده‌اند.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۵۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۲     ساعت: ۱۱ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024