صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شمار شهدای نوار غزه به ۲۷ هزار و ۳۶۵ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که با احتساب ۱۲۷ شهید طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۲۷هزار و ۳۶۵ نفر رسید.

به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی 24ساعت گذشته رژیم صهیونیستی 14 مورد کشتار علیه مردم غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 127 نفر شهید و 178 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

این وزارت خانه اعلام کرد که تعداد زیادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان ها مانده‌اند و صهیونیست های اشغالگر اجازه امدادرسانی به آن‌ها را نمی‌دهند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون 27هزار و 365 فلسطینی شهید و 66هزار630 نفر دیگر هم مجروح شدند.

ساعاتی پیش نیز شبکه المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی یک مهدکودک را در رفح بمباران کرد؛ تعدادی از خانواده‌های فلسطینی آواره در این مهدکودک پناه گرفته بودند که شمار زیادی از آن‌ها شهید یا مجروح شدند.

خبر دیگر از نوار غزه این که، مبارزان فلسطینی در خان‌یونس از صبح امروز با صهیونیست های اشغالگر به شدت درگیر شده اند.

در حالی از آغاز جنایات‌ رژیم اسرائیل در نوار غزه 121 روز می‌گذرد که این رژیم تاکنون به جز نسل‌کشی و کشتار فلسطینیان، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته و در ادامه حملات به مناطق مختلف آن، همچنان مردم بی دفاع غزه را به شهادت می رساند.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۱۵۶۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱     ساعت: ۹ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024