صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

۲ حمله متوالی حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها

حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه متوالی از حملات جدید خود به مواضع دشمن صهیونیستی از جمله به یک شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در بقاع شرقی لبنان، مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه متوالی از هدف قرار دادن مواضع اشغالگران خبر داد.

در یکی از بیانیه‌های حزب‌الله به این منظور آمده است که رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 12 امروز 26 فوریه محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف موضع نظامی حدب یارین با سلاح موشکی هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد کردند.

در دیگر بیانیه مقاومت لبنان هم آمده که رزمندگان آن ساعت 12:10 امروز دوشنبه 26 فوریه شهرک شتولا در شمال اراضی اشغالی را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

امروز صبح همچنین حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، صبح امروز دوشنبه 26 فوریه 2024 یک فروند پهپاد بزرگ اسرائیلی از نوع هرمس 450 را با موشک زمین به هوا بر فراز منطقه اقلیم التفاح سرنگون کرد و صحنه ساقط شدن این پهپاد با چشم غیرمسلح هم قابل مشاهده بود.

منابع رسانه‌ای دقایقی قبل از 2 حمله رژیم اشغالگر به اطراف شهر بعلبک در بقاع شرقی لبنان خبر دادند که منجر به زخمی شدن چند شهروند لبنانی شد.

از طرف دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در چندین منطقه در الجلیل اعلی (شمال فلسطین اشغالی) به صدا در آمده است.

خبرنگار الجزیره هم از شلیک موشک از سمت لبنان به منطقه‌ای واقع در بین دو شهرک شتولا و زرعیت در شمال فلسطین اشغالی خبر داد که طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی تاکنون یک زخمی به جای گذاشته است.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۱۵۷۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۷     ساعت: ۱۹ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024