کد خبر :245751
تاریخ عرضه رسمی دو گوشی تاشوی سامسونگ مشخص شد
شرکت سامسونگ اعلام کرد که دو گوشی Galaxy Z Flip 3 و Z Fold 3 در ماه جولای به طور رسمی وارد بازار می‌شوند.

گوشی‌های Note سامسونگ به طور معمول از سپتامبر/ اکتبر راه‌اندازی می‌شدند، بنابراین این زمانی است که انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی جدید وارد بازار شوند. بر طبق شایعات، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های تاشوی جدید خود را با نام های Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 در ژوئیه سال جاری روانه بازار کند که این کار ماه ها زودتر از عرضه Z Fold2 است که سپتامبر گذشته وارد بازار شدند. اگر سامسونگ در حال تغییر در استراتژی انتشار پرچم‌دار خود (سری S21) است که قبلا در ژانویه منتشر شده است، این جدول زمانی جدید منطقی به نظر می‌رسد. اگر شرکت قرار است سالانه با عرضه گوشی‌های خود، دو بار تقویم تلفن‌های همراه را  زیر و رو کند، باید بین آن‌ها فاصله زمانی شش ماه وجود داشته باشد. این بدان معنا است این گوشی‌ها شش ماه پس از گلکسی اس 21 سامسونگ و در ماه جولای به بازار عرضه می‌شوند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم که این شایعه صحت دارد یا نه. شاید این شرکت در ماه ژوئیه در مسیر تولید تاشوها باشد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی با تاخیر در تولید مواجه می‌شود. شاید سامسونگ می‌خواهد با گوشی‌های تاشو برای بار سوم بازار را متحول کند. از این گذشته این محصول نسبت به نسل اول Galaxy Fold تغییراتی اساسی را به خود دیده‌است. انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold3 تغییری در ترکیب UTG (Ultra Thin Glass) نسل دوم تاشو ایجاد کند و ممکن است دوباره به پلاستیک تبدیل شود.

شایعه شده است که صفحه نمایش Fold3’s با نمایشگر داخلی 6/21 اینچی 7/55 اینچی در نمایشگر داخلی خود اندازه‌گیری می شود. شایعه دیگری می‌گوید که ممکن است Galaxy Z Fold3 همان قیمت Z Fold2 هنگام راه اندازی باشد؛ یعنی قیمت آن 2000 دلار باشد.

به نظر می‌رسد گوشی Z Fold3 قسمت‌هایی از S21 Ultra با فاکتور تاشو و S Pen را دارد. ما تاکنون گوشی‌های تاشوی سامسونگ را با قلم S ندیده‌ایم. مدل‌های قبلی نمایشگرهای بسیار ظریفی دارند و به راحتی علامت گذاری می‌شوند. برای گوشی Z Flip3 صفحه نمایش داخلی ممکن است به صورت مورب به 677 اینچ برسد و شایعه شده است که از ویژگی تازه سازی 120 هرتز برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر جلوی Z Flip3 از Z Flip’s اصلی بزرگتر باشد. همچنین شایعه شده است که مدل ارزان تر Z Flip3 وجود خواهد داشت که از یکی از چیپست‌های میان رده در آن استفاده می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران