صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

همه برنامه‌های «دهه فجر» امسال هم اجرا می‌شود

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به برنامه هایی که در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است اشاره کرد و افزود: نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر این مناسبت مهم و مهمانی لاله ها و...از جمله ویژه برنامه هایی است که تدارک دیده خواهد شد و برگزاری آن قطعی خواهد بود و همگان بدانند مراسم انقلاب امسال با قوت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با تشکر از زحمات همه ادارات و نهادها در استان تهران و شهرستان های این استان در خصوص برگزاری ایام الله دهه بصیرت گفت: سالهای قبل هفته استقبال دهه فجر داشتیم اما شرایط امسال متفاوت است.
وی ادامه داد: شرایط ویژه امسال باید در دهه فجر پیش بینی گردد تا کارها متناسب با این شرایط مهیا گردد و سعی ما در این است که هیچ برنامه ای تعطیل نشود و فقط شیوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد.
محمودی در این خصوص به برگزاری ویژه برنامه های یوم الله 9 دی اشاره کرد و تصریح کرد: با تدابیر و تصمیمات گرفته شده ، خوشبختانه مراسم یوم الله 9 دی تعطیل نشد و فقط شیوه برگزاری آن عوض شد، که این تغییر شیوه و بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی باعث شد انعکاس آن را در رسانه ها قوی تر از سال های قبل مشاهده شود.
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مراسم یوم الله 12 بهمن و گرامیداشت آن را مهم ارزیابی و بیان کرد: در یوم الله 12 بهمن برنامه ای در مکان جلوس حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است و چون فضا باز است برگزاری آن، مغایرتی با مصوبات ستاد کرونا ندارد.
وی به برنامه هایی که در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است اشاره کرد و افزود: نور افشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و بانگ تکبیر این مناسبت مهم و مهمانی لاله ها و...از جمله ویژه برنامه هایی است که تدارک دیده خواهد شد و برگزاری آن قطعی خواهد بود و همگان بدانند مراسم انقلاب امسال با قوت برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با انتقاد از اظهارات برخی عناصر مزدور و خائن داخلی در چند روز گذشته گفت: انقلاب اسلامی دشمنان فراوان خارجی و اندکی در داخل دارد و شاهد هستیم دشمنان و عناصر داخلی آنها شمشیر را از رو بسته اند و با وجود اظهارات سخیف و مضحک آنان در کمال تعجب میبینم که می‌گویند آزادی نیست، در حالیکه در آمریکا مشاهده شد که با حمله کنندگان به کنگره چگونه برخورد شد، اما در اینجا برخی از عناصر فتنه، مسند نشین نظام اسلامی هستند.
محمودی در پایان سخنان خود بیان کرد: فضای مجازی و ظرفیت های آن در دهه فجر می تواند بستر ساز شناساندن اهداف پاک انقلاب اسلامی به دنیا باشد که در این رابطه دستگاه های فرهنگی ما وظیفه سنگینی دارند.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۲۲۱۶
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳     ساعت: ۱۱ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024