صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نحوه پاک کردن پیام ها در واتس اپ با روش جدید

پاک کردن پیام ها در واتس اپ با ویژگی جدید این پیامرسان بسیار ساده شده و به شما اجازه می‌دهد تا حجم زیادی از حافظه داخلی خود را آزاد کنید.

پیامرسان واتس اپ مدت‌هاست که به یک اپلکیشن پرطرفدار در سطح جهان، با 1.5 بیلیون کاربر تبدیل شده که روزانه 100 بیلیون پیام در آن جابه‌جا می‌شود. با این حساب به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که این پیام‌ها قاعدتا طی زمان حجم بالایی از حافظه داخلی گوشی‌ها را اشغال می‌کنند.

از این رو طراحی یک قابلیت برای اصلاح حجم اشغال شده و همچنین اضافه کردن یک ویژگی برای مدیریت آن ظاهرا کار دشواری به‌نظر می‌رسد که سازندگان واتس اپ از پس آن برآمده‌اند.

ویژگی جدید پاک کردن پیام ها در واتساپ
این پیامرسان در آخرین به‌روزرسانی خود به تازگی قابلیتی را تحت عنوان Storage Management Tool برای مدیریت فضای فایل‌ها در هر صفحه چت را اضافه کرده که با استفاده از آن، می‌توانید پیام‌های بسیاری را برای همیشه یا به صورت موقت پاک کنید.

این ویژگی که ماه گذشته در نسخه بتا این پیامرسان به آن اضافه شده بود، به کاربران اجازه می‌دهد تا چت‌های مختلف را به صورت ترتیب بندی شده بر اساس حجم آن‌ها مشاهده کنند؛ سپس می‌توان فایل‌های بزرگ، فوروارد شده و همچنین تکراری را به راحتی پاک کرد.

چگونه پیام‌ها را پاک کنیم؟
واتس اپ به صورت رسمی و در صفحه رسمی توئیتر خود انتشار این به‌روز رسانی را اعلام کرده و برای انجام این کار لازم است تا ابتدا نسخه برنامه خود را به آخرین ورژن ارتقا دهید.

حال با رفتن منو تنظیمات، گزینه‌های Storage and Data و سپس Manage Storage را انتخاب کنید. سپس گزینه Review and Delete Items برای شما نمایان خواهد شد که با زدن آن، شاهد دو گزینه برای دیدن فایل‌های فوروارد شده و یا حجیم (بالای 5 مگابایت) خواهید شد و می‌توانید آن‌ها را برای همیشه پاک کنید.

این به‌روز رسانی هم‌اکنون برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۶۲۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۲۶     ساعت: ۸ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Apr 25 2024