صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رندرهایی از جدیدترین عضو خانواده ارزان قیمت‌های سامسونگ لو رفت

رندرهای منتسب به موبایل گلکسی M۱۲ سامسونگ منتشر شده است. از موارد جالب توجه این رندرها می‌توان به پنل پشتی دو قسمتی و ماژول دوربین مربعی اشاره کرد.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام کاربری OnLeaks رندرهای گلکسی M12 سامسونگ را فاش کرده است. همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید، گلکسی M12 از لحاظ طراحی تفاوت قابل توجهی نسبت به گلکسی M11 کرده و با ماژول دوربین مربع شکل و پنل پشتی دو قسمتی تا حدی مدرن‌تر شده است. این موبایل احتمالاً از باتری حجیم 7000 میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.


گلکسی M12 برخلاف گلکسی M11 که از حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشت بهره می‌برد، به سنسور اثر انگشت در لبه کناری مجهز شده است. آنطور که در گزارش نوشته شده این موبایل جک 3.5  میلیمتری هدفون و پورت USB-C خواهد داشت و به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز شده است. طول و عرض این موبایل به ترتیب 163.9 و 75.9 میلیمتر و ضخامت آن 8.9 میلیمتر (10 میلیمتر با احتساب ماژول دوربین) گزارش شده است.


حدوداً دو هفته قبل تصاویری از گلکسی M12 منتشر شد که پنل پشتی این موبایل را با طراحی یکدست نشان می‌داد، اما در رندرهای جدید شاهد این طراحی نیستیم و پنل یک رنگ جای خود را به پنل دو رنگ داده که با توجه به رندرها احتمالاً نیمه بالایی مات و نیمه پایینی براق است.

سامسونگ سال گذشته سری گلکسی M را در هند معرفی کرد تا با موبایل‌های هم رده شیائومی و ریلمی رقابت کند. گلکسی M10 و گلکسی M20 اولین موبایل‌های این سری بودند و سپس گلکسی M30، M30s و M40 رونمایی شدند. سامسونگ از گلکسی M11، گلکسی M21 و گلکسی M31 نیز رونمایی کرده که به ترتیب جانشین گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30s شده‌اند.

 

منبع: دیجیاتو

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۶۷۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۲۸     ساعت: ۹ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024