صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جف بزوس جایگاهش را با اقتدار از ایلان ماسک پس گرفت!

جف بزوس که به عنوان بنیانگذار و سهامدار فروشگاه اینترنتی آمازون شناخته می‌شود توانست با سبقت از ایلان ماسک مجددا لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند.

جف بزوس، بنیانگذار و سهامدار فروشگاه اینترنتی آمازون از سال 2017 تا پیش از ماه ژانویه 2021 توانست همواره لقب ثروتمندترین فرد دنیا را به خود اختصاص دهد، اما در ماه ژانویه سال 2021 ایلان ماسک به عنوان بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا توانست به دلیل افزایش ارزش سهام این شرکت از جف بزوس سبقت بگیرد و به ثروتمندترین شخص دنیا تبدیل شود. هرچند ایلان ماسک بیش از یک ماه نتوانست این لقب را نگه دارد و اکنون مجددا بزوس در صدر لیست ثروتمندترین افراد دنیا قرار گرفته است.

جف بزوس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد
طبق جدیدترین لیستی که موسسه بلومبرگ منتشر کرده است، جف بزوس با ثروت 191 میلیارد دلار در جایگاه نخست، ایلان ماسک با ثروت 190 میلیارد دلار در جایگاه دوم، بیل گیتس (بنیانگذار شرکت مایکروسافت) با ثروت 137 میلیارد دلار در جایگاه سوم، برنارد آرنو (مالک برند لوییز ویتون) با ثروت 116 میلیارد در جایگاه چهارم و مارک زاکربرگ (بنیانگذار فیسبوک) با ثروت 104 میلیارد دلار در جایگاه پنجم لیست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۸۶۷
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲     ساعت: ۱ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024