..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۳۵۶۷۲  |  تاريخ: ۱۳۹۹/۸/۲۹  |  ساعت: ۱۰ : ۱۹


لطف سامسونگ شامل حال دو گوشی قدیمی این شرکت شد

سامسونگ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ آپدیتی منتشر کرده است که ویژگی‌های امنیتی جدیدی به پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۵ این شرکت اضافه می‌کند.

پشتیبانی از دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 چند سال پیش به پایان رسید. این گوشی‌ها دیگر قدیمی شده‌اند و بسیاری از دارندگان آن‌ها گوشی جدیدتر خریداری کرده‌اند؛ اما این موضوع باعث نشده است که سامسونگ برای پرچم‌دارهای سال 2015 خود آپدیت جدید منتشر نکند؛ آپدیتی که می‌تواند مدتی طول عمر این گوشی‌ها را افزایش دهد.

به گزارش SamMobile، سامسونگ فرم‌ور گلکسی نوت 5 را به N920SKSS2DTJ2 و فرم‌ور گلکسی اس 6 را به G92xSKSS3ETJ و G928SKSS3DTJ3 ارتقا داده است. این آپدیت ابتدا در کشور کره جنوبی و سپس در اروپا، آمریکای لاتین و حتی خاورمیانه منتشر شده است. اگر در ایران هنوز از این دو گوشی استفاده می‌کنید، می‌توانید این به‌روزرسانی را روی گوشی خود نصب کنید.

این آپدیت جدید یک سری ویژگی‌ امنیتی جدید به گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 اضافه می‌کند؛ البته این گوشی‌ها همچنان با اندروید 7 و آپدیت امنیتی سپتامبر سال 2018 کار می‌کنند. هنوز مشخص نیست این آپدیت جدید چه تغییراتی ایجاد می‌کنند؛ اما دیدن این آپدیت جدید برای کاربران بسیار هیجان‌انگیز است.

این اولین ‌بار نیست که سامسونگ برای گلکسی اس 6 آپدیت منتشر می‌کند و اوایل سال 2019 هم آپدیت امنیتی ژانویه 2019 را برای این گوشی‌ در امارات منتشر کرد. بعد از معرفی دو گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 در سال 2015، گوشی‌های پرچم‌دار زیادی راهی بازار شدند و در این میان، اندروید 11 هم توسط گوگل منتشر شده است. 

 

منبع:  زومیت


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=235672

چاپ خبر