..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۴۱۰۴۲  |  تاريخ: ۱۳۹۹/۱۰/۱۷  |  ساعت: ۱۰ : ۵۱


طراحی جدید استوری اینستاگرام وب را ببینید

اینستاگرام از زمان خریده شدن توسط فیس بوک پیشرفت های ویژه ای داشته است. در مدت اخیر آن ها دایرکت و استوری را به نسخه وب اینستاگرام اضافه کردند. امروز اما خبر از طراحی جدید استوری اینستاگرام وب می رسد. طراحی که به نظر من تجربه کاربری اینستاگرام وب و البته احتمالا تجربه کاربری اینستاگرام روی تبلت ها را متحول خواهد کرد.

استوری اینستاگرام وب
تیم شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام آزمایش نوآوری مفیدی را شروع کرده اند که مشاهده استوری ها در نسخه وب را بسیار آسان تر می کند.


در طراحی جدید استوری نسخه وب اینستاگرام (همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید) در حالت یک گالری ظاهر می شود و فقط یک عدد استوری در کل صفحه نیست. حالت پیمایش بین استوری ها ثابت باقی مانده است یعنی شما می توانید به صورت دستی در “Stories” را رد کنید یا اجازه دهید به طور خودکار تغییر کنند.

هنوز مشخص نیست که ارایه گسترده طراحی جدید استوری وب اینستاگرام چه زمانی صورت می گیرد. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد از کاربران این ویژگی را دریافت کرده اند.

سخنگوی اینستاگرام، تأیید کرد که آزمایش روی “گروه کوچکی” از کاربران ماه گذشته آغاز شده است.

همانطور که گفتیم تا 8 ماه پیش اینستاگرام اصلا به صورت رسمی و بدون ترفند، اجازه دیدن استوری و ریپلای کردن آن را نمی داد. حالا آن ها به فکر طراحی جدید افتاده اند. همانطور که در بررسی گلکسی زد فولد 2 دیدیم، این شبکه اجتماعی اصلا برای نمایشگر بزرگ بهینه نیست. شاید این آغازی بر بهینه سازی برای نمایشگرهای بزرگ تبلت ها هم باشد.

نظر شما چیست؟ شما از اینستاگرام نسخه وب استفاده می کنید؟

 

منبع: ترنجی


لينک مطلب: http://newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=241042

چاپ خبر