..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۴۱۱۴۳  |  تاريخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۰  |  ساعت: ۱۰ : ۳۸


سامسونگ گلکسی M02s با قیمت رقابتی معرفی شد

گلکسی ام ۰۲ اس – Galaxy M02s در قامت یک گوشی اقتصادی از راه رسید. سامسونگ گلکسی M02s علاوه بر باتری پرظرفیت، پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین سه‌گانه هم دارد.

این گوشی از اسنپدراگون 450 قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ای 14 نانومتری که عمرش به سه سال و نیم می‌رسد. همچنین پردازنده هشته‌ای Cortex-A55 آن با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کند. از دیگر سخت افزارهای داخلی سامسونگ گلکسی M02s باید به رم 3/4 گیگ و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی اشاره کنیم. البته خشاب کارت microSD امکان افزایش یک ترابایتی فضای ذخیره‌سازی را به کاربران می‌دهد.

پنل ال‌سی‌دی گوشی که سایز 6.5 اینچی و رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد، با یک ناچ V شکل از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی نیز در پشت با یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌شود.

ظرفیت باتری گلکسی ام 02 اس به 5000 میلی آمپر ساعت می‌رسد که از درگاه USB-C با توان 15 وات شارژ می‌شود. سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری Samsung One، دو خشاب سیم کارت با پشتیبانی از 4G VoLTE، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM از دیگر مشخصات گوشی جدید سامسونگ هستند.

قیمت سامسونگ گلکسی M02s
این محصول در هند از طریق وب‌سایت کمپانی کره‌ای به فروش می‌رسد. در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز با قیمت 9 هزار روپیه که معادل 122 دلار است.

 

منبع: گجت نیوز


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=241143

چاپ خبر