..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۴۵۷۶۹  |  تاريخ: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵  |  ساعت: ۰ : ۳۶


توسعه پرچمدار خوش فروش سامسونگ با شماره گذاری جدید

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ است. ماهیت پرچمدار اقتصادی بودن این دستگاه به وضوح یکی از دلایل فروش بالای آن است، چرا که ارزنده بودن خرید را بالا می برد. در حالی که ما منتظر گلکسی نوت ۲۰ فن ادیشن بودیم، امروز Sammobile گزارش می دهد که گلکسی S21 FE سامسونگ با مدل SM-G990B در دست توسعه است. گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن با کمی زیرکی سامسونگ می تواند به یکی از محبوب ترین موبایل های سال ۲۰۲۱ این شرکت تبدیل شود.

گلکسی S21 FE سامسونگ 
خبر خیلی جذاب درباره Galaxy S21 FE این است که این دستگاه سیستم عامل اندروید 11 را به صورت پیش فرض ارایه و از شبکه 5G پشتیبانی می کند

امروز دستگاهی با مدل عددی SM-G990B لو رفته است. اگر شما هم درباره روش شماره گذاری مدل های سامسونگ کمی اطلاع داشته باشید، به این نکته اشاره می کنید که Galaxy S20 FE نسخه 4G با مدل SM-G780F و نسخه 5G با مدل SM-G781B در بازار وجود بود.

این در حالی که G990 باید مدل 4G گلکسی S21 باشد. خوب، درست می گویید اما با این حال، سامسونگ مدل 4G جدیدترین پرچمداران خود را به بازار عرضه نکرده است و ما تصور می کنیم که تنها با یکسان کردن شماره مدل Galaxy S21 FE با مدل های استاندارد Galaxy S21 ، سعی در ساده سازی کارها دارد. (من شخصا فکر می کنم اینطور نباشد و ما درباره گلکسی اس 21 4G صحبت می کنیم، به هر حال به منبع مطلب احترام می گذاریم و با فرض آن پیش می رویم.)

مانند Galaxy S20 FE ما می توانیم انتظار داشته باشیم که Galaxy S21 FE دارای مشخصاتی باشد که در گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس دیده شده است. می پرسید که شاید از یک اسلات microSD نیز برخوردار باشد؟ متأسفانه این هنوز مشخص نیست.

ما فقط می دانیم که این تلفن با قابلیت اتصال 5G در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت، اندروید 11 و رنگ های خاکستری / نقره ای ، صورتی ، بنفش و سفید همراه خواهد بود. احتمالاً در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد، اما باید منتظر اطلاعات مشخص تری در هفته ها و ماه های آینده باشیم.

اگر می خواهید همین روزها یک گوشی جدید بخرید، هر سه عضو خانواده گلکسی اس 21 گزینه های خوبی هستند، اگرچه شما مجبورید بدون ویژگی هایی مانند فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک تجربه کامل Samsung Pay (برای بازار ما خیلی مهم نیست) این گوشی را بخرید و حتی مجبور به خرید شارژر و هندزفری به طور جداگانه هستید. همزمان Galaxy S20 FE نیز به ویژه با تضمین سامسونگ در مورد سه آپدیت اصلی سیستم عامل هنوز هم یک پیشنهاد خیلی خوب است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس 21 فن ادیشن هستید؟ طرفدار سری FE سامسونگ به شمار می روید؟

 

منبع: ترنجی


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=245769

چاپ خبر