258812 شرکت های بزرگ فناوری برای مقابله با دیپ فیک تلاش می کنند گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر شرکت‌های فناوری باید اقداماتی را برای مقابله با دیپ فیک (جعل عمیق) و حساب‌های دیپ فیک در پلتفرم‌های خود انجام دهند، در غیر این صورت با جریمه سنگین اتحادیه اروپا روبرو خواهند شد. <p><span style="font-size: 12px">انتظار می&zwnj;رود کمیسیون اروپا در راستای مبارزه با جعل عمیق، کد رفتار به&zwnj;روزشده درباره اطلاعات نادرست را روز پنجشنبه منتشر کند. این کد رفتار داوطلبانه که در سال 2018 معرفی کرد، اکنون به طرح تنظیم مشترک تبدیل خواهد شد و رگولاتورها و امضاکنندگان این کد، در مسئولیت مربوط به آن سهیم خواهند بود. کد رفتار به&zwnj;روزشده به تشریح موارد رفتار فریبکارانه مانند دیپ فیک و حسابهای جعلی پرداخته است که امضاکنندگان، باید با آنها مقابله کنند.<br /><br />دیپ فیک&zwnj;ها، جعل&zwnj;های بسیار واقعی هستند که با استفاده از تکنیکهای رایانه&zwnj;ای، ایجاد می شوند و باعث نگرانی جهانی به خصوص درباره استفاده از جعل عمیق در زمینه سیاسی شده&zwnj;اند.<br /><br />کد رفتار به&zwnj;روزشده همچنین به مقررات جدید اتحادیه اروپا موسوم به قانون خدمات دیجیتالی مرتبط خواهد شد که یک بخش مربوط به مبارزه با اطلاعات نادرست دارد و اوایل امسال 27 عضو این بلوک با آن موافقت کردند.<br /><br />در مجموع، شرکتهایی که در عمل به تعهدات خود تحت این کد رفتار کوتاهی کنند، طبق مقررات قانون خدمات دیجیتالی، با جریمه&zwnj;ای معادل شش درصد از گردش مالی جهانی روبرو خواهند شد. این شرکتها پس از امضای این کد، شش ماه فرصت خواهند داشت تدابیر لازم را به اجرا بگذارند.<br />&nbsp;<br />بر اساس گزارش رویترز، امضاکنندگان همچنین باید اقداماتی را برای برخورد با تبلیغاتی انجام دهند که حاوی اطلاعات نادرست هستند و شفافیت بیشتری درباره تبلیغات سیاسی فراهم کنند.</span></p><p>&nbsp;</p><p><span style="font-size: 12px">منبع: <span id="resourcename">اقتصاد آنلاین</span></span></p>