آخرين مطالب

۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۴ : ۳۵

داوطلبان انتخابات مجلس موظف به اعلام شماره حساب شدند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۹) تاکید کرد اعلام شماره حساب داوطلبان برای هزینه های انتخاباتی در راستای اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی ضروری است.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۴ : ۳۵

توضیح احمد خاتمی درباره تاریخ ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تاریخ ثبت‌نام داوطلبان این مجلس از سوی وزارت کشور منتشر می‌شود.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۴ : ۳۴

وزیر صهیونیست: کمک‌های بشردوستانه به غزه ممنوع، فقط بمب بریزید!

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در خصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه مدعی شد: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۳ : ۲۷

پورمحمدی: نسل Z عملیات طوفان الاقصی را پیروز کرد

تاکید بر قدرت اراده و بلوغ عملیاتی، سیاسی و نظامیِ ملت فلسطین و تحمیل این حقیقت بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و همپیمانان اروپایی رژیم صهیونیستی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز را به وجد آورد. اما او پذیرش این حقیقت از سوی غربی‌ها را سخت و بهت‌آور دانست و گفت: «اسراییل، آمریکا و غربی‌ها باور ندارند که ملت فلسطین به بلوغ سیاسی و نظامی رسیده باشد به همین دلیل دنبال شریک جرم و مقصرند تا مسوولیت عملیات بزرگ طوفان الاقصی را گردن او بیندازند.»
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۵۹

واکنش مجلسی‌ها به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان

تعدادی از نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر اینکه باید تمام دولتهای مسلمان و ملل آزاده جهان مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونستی بایستند، بیان کردند که باید جبهه مقاومت انتقام زنان و کودکان مظلوم غزه را از را بگیرد و مسلمانان سراسر عالم بپا خیزند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۵۰

قیمت نفت جهش یافت

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا با تشدید تنش در خاورمیانه و نگرانی‌ها نسبت به احتمال مختل شدن عرضه نفت این منطقه، افزایش یافت.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۴۹

اتصال ۴۸ هزار مودی مالیاتی به سامانه مودیان

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان پس از سه سال بلاتکلیفی در دولت سیزدهم اجرایی شد و در کمتر از حدود پنج ماه، ۴۸ هزار مودی به این سامانه پیوستند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۴۸

قیمت ۸ محصول ایران‌خودرو اعلام شد

شورای رقابت در جلسه روز گذشته خود (سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه) بر اساس مصوبه ۶۱۱، قیمت هشت محصول گروه صنعتی ایران‌ خودرو را که فاقد قیمت بودند را تعیین کرد.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۴۷

ورود ۷۹ میلیون ایرانی به چرخه «صدک‌بندی»

چندی پیش بود که معاون وزیر رفاه با اشاره به تغییر دسته‌بندی درآمدی خانوارها از «دهک» به «صدک»، اعلام کرد که احتمال اضافه، حذف و تغییر میزان «یارانه» خانوارها وجود دارد و این درحالیست که روز گذشته سخنگوی دولت نیز از ارتقای شیوه دهک‌بندی‌ها به صدک‌بندی خبر داد و گفت که به جای اینکه فردی از نظر مالی در ۱۰ دهک باشد، هر دهک به ۱۰ قسمت تقسیم می‌شود.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۱۴

مطالبه سرلشکر باقری از سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در غزه نوشت: در قبال این فجایع انسانی اما، نهادهای حقوق بشری و سازمان های بین المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل‌کشی شوند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۱۳

شمخانی: بزودی خون مظلومان، نتانیاهو و حامیانش را غرق می‌کند

مشاور سیاسی رهبری انقلاب گفت: هیچ‌کس نباید در دست داشتن نتانیاهو در انجام جنایت نفرت‌انگیز کشتار بی‌گناهان در بیمارستان ‎المعمدانی ‎غزه تردید کند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۱۲

لایحه پیشنهادی جمهوری‌خواهان برای مسدودسازی دوباره پول‌های آزادشده ایران

گروهی از جمهوری‌خواهان کنگره با ادعای حمایت مالی ایران از جنبش حماس، لایحه‌ای برای مسدودسازی دوباره پول‌های آزادشده ایران از بانک‌های کره جنوبی ارائه کردند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۱۱

شعار «مرگ بر اسرائیل» در مجلس طنین‌انداز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26مهر) و پس از نطق پیش از دستور محمد باقر قالیباف در واکنش به حمله به بیمارستان المعمدانی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۱ : ۱۰

بیانیه وزارت دفاع در خصوص پایان تحریم‌های موشکی ایران

وزارت دفاع در بیانیه ای در خصوص پایان تحریم های موشکی شورای امنیت سازمان ملل، وقوع تحولات جدید در صحنه نظام بین الملل از جمله حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین را باید به مثابه خط بطلانی بر تمامی ادعاهای صلح طلبانه کشورهای غربی دانست.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۰ : ۴۲

فیلم‌های داریوش مهرجویی یک هفته شنیدنی می‌شوند

بزرگداشت هنرمند فقید داریوش مهرجویی در رادیو نمایش با پخش رادیو فیلم برگزار می‌شود.
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۰ : ۴۲

تامین آب، غذا و اکسیژن در فضا تنها به کمک یک گیاه سرسوزنی!

گیاه ولفیا، به صورت توده‌هایی بزرگتر از یک سر سوزن است، اما می‌تواند یک ماده غذایی ضروری و منبع اکسیژن برای انسان در فضا باشد.
۱۴۰۲/۷/۲۵ - ۱۷ : ۸

روایت فرهیختگان از پیام مکتوب آمریکا به ایران درباره جنگ غزه

روزنامه فرهیختگان در بخشی از گزارشی با عنوان «دلواپس سقوط» از پیام مکتوب آمریکا به نماینده دائم ایران در سازمان ملل نوشت.
۱۴۰۲/۷/۲۵ - ۱۷ : ۸

هدیه رهبر انقلاب به دست چهارقلوها رسید

هدیه مقام معظم رهبری که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده بود ، به دست چهار قلوهای بویراحمدی رسید.
۱۴۰۲/۷/۲۵ - ۱۷ : ۸

پیش‌‎بینی متفاوت متکی از حضور مردم در انتخابات

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، تاثیر عملکرد دولت بر افزایش میزان مشارکت در انتخابات مجلس را تشریح کرد.
۱۴۰۲/۷/۲۵ - ۱۲ : ۲۴

مخبر به بلاروس رسید؛ وزیر دفاع وارد تاجیکستان شد

معاون اول رئیس جمهور به دعوت رسمی نخست وزیر بلاروس در صدر یک هیئت وارد مینسک شد و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در صدر یک هیئت بلند پایه وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.