آخرين مطالب

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۲ : ۱۴

رژیم صهیونیستی به اوکراین گنبد آهنین می‌دهد؟

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه اعلام کرد که در حال ارزیابی گزینه ارسال سلاح از جمله سامانه گنبد آهنین به اوکراین است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵ : ۲۵

نشست خبری نوزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی برگزار شد

نشست خبری نوزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با حضور دکتر محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران و دکتر غلامرضا سپهری دبیر نوزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در مرکز فرهنگ هنر وزارت ارشاد برگزار شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۵ : ۳۱

تئأتر تعطیلی ندارد

مراسم رونمایی و نشست خبری چهل یکمین جشنواره تئاتر فجر صبح امروز در تالار رودکی برگزار شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۰ : ۱۸

توافق وین در چه شرایطی است

سیدجلال ساداتیان| مذاکرات ایران و غرب بر سر بازگشت به برجام در دولت فعلی از آنجا شروع شد که تهران این شرط را گذاشت که سپاه پاسداران از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شود اما آمریکا اعلام کرد که لغو تحریم‌های سپاه ارتباطی به تحریم‌های برجامی ندارد و احتمالا منظور آنها این بود که این خواسته تهران نیازمند مذاکرات جدایی از برجام است.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۸

مخالفان «انتقال آب خلیج‌ فارس» چه می گویند؟

یک کارشناس محیط زیست معتقد است، شیرین کردن آب یکی از پرهزینه‌ترین، راه‌های انتقال آب است که سبب تولید آب خاکستری و برهم خوردن توان زیستی و اکولوژیکی مناطق مورد انتقال آب می‌شود.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۸

جنگ قدرت در نیرو‌های مسلح روسیه؟

سرگئی سوروویکین از ریاست نیرو‌های مسلح روسیه در اوکراین برکنار شد و والری گراسیموف جایگزین او شد. آیا جنگ قدرت در مسکو در جریان است؟
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۷

نگاه «هابل» به یک کهکشان کم‌نور و بی‌شکل

تصویر جدید تلسکوپ فضایی هابل، کهکشان «LEDA ۴۸۰۶۲» را در صورت فلکی برساووش به تصویر کشیده است.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۵

آماده سازی سریالی دیگر با بازی مهران مدیری و فرخ نژاد

«پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است که از مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی در این سریال یاد می‌شود. مراحل ضبط این مجموعه به گفته تهیه‌کننده به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی نهایی است تا به انتشار برسد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۴

این 10 نفر پیچیده‌ترین زن‌های مشهور جهان هستند!

بعضی بازیگرها هستند که همیشه نقش های شبیه به هم بازی می کنند. کاترین هایگل، زویی دشانل یا میشل رودریگز از این دست بازیگرها هستند. با این حال، بازیگرانی هم هستند که از توانایی بازی در نقش های مختلفی برخوردارند؛ از شرورانی نفرت انگیز تا فرشتگانی دوست داشتنی. و در همه ی آن ها هم باورپذیر هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۳

تجربه شکست خورده بهار عربی

بررسی دلایل شکست بهار عربی در سالروز انقلاب تونس
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۲

روایت 'شرق' از اخراج سریالی استادان دانشگاه‌ها

ماجرای اخراج استادان دانشگاه به امروز و دیروز محدود نمی‌شود و حالا دیگر می‌توان هر روز خبری از احضار و اخراج استادی شنید و حتی می‌شود پیش‌بینی کرد به‌زودی نام کدام استاد در گروه اخراجی‌ها می‌نشیند. مسئله‌ای که از سال گذشته بیشتر شد و از شهریور‌ شدت گرفت.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۱

یخبندان ریلیِ، ناوگان فرسوده

بررسی توقف لکوموتیو ها از شیراز تا مشهد
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۹ : ۵۰

بودجه 1402؛ سطح رفاه خانوارها کمتر می‌شود

دولت برای جبران کسری، پیش‌بینی کرده 185 هزار میلیارد تومان اوراق بفروشد
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۴۴

قنادباشی: برجام از اول هم زنده نبود

جعفر قنادباشی گفت: برجام وقتی می‌توانست زنده باشد که همه به تعهداتشان عمل کنند و این درحالی است که غربی‌ها حتی یک روز هم به تعهداتشان پایبند نبودند پس می‌توان گفت برجام از ابتدا مرده بود.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۳۴

عضو مجمع: رئیسی به من گفت دستور داده مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد

سیدمحمد صدر گفت:‌ آقای رییسی به من گفت من دستور دادم که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد، اما واقعیت این است که برجام، مخالفان جدی در داخل دارد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۳۲

اعضای ستاد حقوق بشر افزایش یافت

دبیر ستاد حقوق بشر می‌گوید که اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد در جلسه موزخ ۳ آبان ماه و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۳۱

سفیر ایران در بغداد: جمهوری اسلامی با وجود اتهام و تحریف‌ها، حامی اول عراق می‌ماند

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در بغداد در توییتی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق با وجود تلاش‌های برخی طرف‌ها برای تحریف حقایق و گمراه سازی افکار عمومی درخصوص مساله دلار عراق تاکید کرد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۲۹

دیدار هیأت کنگره آمریکا با وزیر خارجه مغرب با محوریت ایران

هیأتی از کنگره آمریکا در سفری به رباط پایتخت مغرب، با وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره آنچه «تهدیدات ایران» خوانده شد، گفت‌وگو کرد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۸ : ۲۷

پیشنهادات باهنر به مجلس

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس ابتدا بودجه را تصویب کند و بعد با فرصت برنامه هفتم را بررسی کند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۱۲ : ۳۲

کیت‌های تقلبی چه زمانی از بازار جمع خواهد شد؟

معلوم نیست چه تعداد کیت آزمایشگاهی از کارخانه‌ای در یک شهرک صنعتی حوالی استان البرز، بدون پروانه ساخت و برچسب اصالت اداره کل تجهیزات پزشکی راهی بازار شده است ولی رییس اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ترجیح می‌دهد سکوت کند و به هیچ سوالی پاسخ ندهد.