آخرين مطالب

۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۲۳ : ۹

جوابیه روابط عمومی گروه عظام به بانک مسکن: دستاوردسازی رسانه ای نکنید/ از بانک مسکن شکایت کردیم

پیرو مصاحبه جناب آقای سیدعباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن با پایگاه خبری آن بانک(هیبنا) در روز چهارشنبه 1402/09/22با عنوان «سودآوری بیست و دو همتی بانک مسکن برای شبکه بانکی» و اشاره ایشان به پرونده گروه عظام، چند نکته کلیدی را در راستای تنویر افکار عموم به آگاهی می‌رسانیم:
۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۲۲ : ۵۳

تجهیزات عجیب جنگنده نسل ششم چین!

چین سخت در حال تلاش برای ساخت یک جنگنده نسل ششم است. مانند برنامه NGAD که ایالات متحده آمریکا در حال توسعه آن است.
۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۲۲ : ۴۵

محمد امامی از درون زندان سریال می‌سازد؟

آیا محمد امامی که به دلیل محکومیت مرتبط با یک تخلف مالی در حال سپری کردن دوران حبس خود در زندان است، به میدان سریال‌سازی بازگشته است؟
۱۴۰۲/۹/۱۶ - ۱۸ : ۳۴

نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود

نخستین «همایش توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش بنیان» به همت انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
۱۴۰۲/۹/۱۴ - ۱۷ : ۴۵

تقدیر از خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت در دانشگاه آزاد اسلامی کرج به مناسبت هفته بسیج

در آستانه فرارسیدن هفته بسیج طی هماهنگی های بعمل آمده تعدادی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت با حضور سردار مهندس داود غیاثی راد و حضرت حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده نماینده ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مورد تقدیر و دلجویی قرار گرفتند.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۳ : ۲۷

کمک‌های نظامی جدید آلمان به اوکراین

آلمان از کمک‌های جدید نظامی به اوکراین خبر داد و یک بیانیه رسمی را در وبگاه دولت فدرال آلمان منتشر کرده که در آن فهرستی از تسلیحات، سیستم‌ها و خودروهای اهدایی به کی‌یف مشاهده می‌شوند.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۵۵

آمار قطره‌ چکانی ارتش صهیونیستی از تعداد تلفات خود در غزه

درحالی که هر روز اخبار مربوط به عملیات موفق نیروهای فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست منتشر می‌شود ارتش اشغالگر به شدت آمار رسمی تلفات خود را در این درگیری‌های زمینی سانسور می‌کند.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۵۰

غافلگیری به وقت بامداد امروز؛ کتائب قسام حدود 60 نظامی اسرائیلی را از پا درآورد

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن حدود ۶۰ نظامی اسرائیلی خبر داد.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۴۶

فرآیند استیضاح بایدن آغاز میشود؟

مایک جانسون در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که به دنبال رای‌گیری برای آغاز رسمی تحقیقات استیضاح جو بایدن بوده و این اقدام را یک گام لازم می داند.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۴۳

عراق قصد دارد پهپاد شناسایی تولید کند

رئیس سازمان صنعتی سازی نظامی عراق اعلام کرد که این کشور درحال بومی سازی تولید پهپاد شناسایی است.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۳۹

امیر کویت راهی بیمارستان شد

خبرگزاری رسمی کویت از وخامت حال امیر کویت و انتقال وی به بیمارستان خبر داد.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۳۸

واکنش نتانیاهو به طرح صهیونیستی ایجاد تفرقه میان فلسطینیان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اتهام‌های مربوط به اینکه وی برای تفرقه‌افکنی میان فلسطینیان به قطر اجازه داد تا از حماس حمایت مالی کند را به شدت رد و آنها را 'مضحک' خواند.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۳۷

سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در ژاپن

یک هواپیمای نظامی ترابری آمریکا با هشت سرنشین در آب‌های جزیره «یاکوشیما» در جنوب غرب ژاپن سقوط کرد.
۱۴۰۲/۹/۱۲ - ۱۱ : ۳۷

تل‌آویو به دنبال تمدید آتش‌بس

شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، ۲۹ نوامبر در گزارشی اعلام کرد که تلاش‌هایی در اسرائیل برای تمدید آتش‌بس پس از پایان دو روز دیگر آتش‌بس وجود دارد.
۱۴۰۲/۹/۸ - ۱۲ : ۳۶

پاسخ «ایلان ماسک» به دعوت حماس برای بازدید از غزه

میلیارد آمریکایی و مالک شرکت «تسلا» بامداد چهارشنبه طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس»، دعوت حماس برای بازدید از نوار غزه را رد کرد.
۱۴۰۲/۸/۲۹ - ۱۸ : ۷

دهمین اجلاس جهانی مدیریت در کیش برگزار می‌شود

دهمین دوره اجلاس جهانی مدیریت با حضور اساتید برجسته بین‌المللی و ایرانی در جزیره کیش برگزار می شود.
۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۱۸ : ۲۳

جزئیات استعفای جنجالی مرضیه برومند: شب‌ها با قرص آرامبخش می‌خوابیدم

مرضیه برومند در نشست رسانه‌ای که با اهالی رسانه برگزار کرد؛ مشکلات ساختاری، تشکیلاتی، بیکاری و عدم امنیت شغلی، عدم ارتباط و انسجام انجمن‌های خانه سینما با یکدیگر، مشکلات مالی، بلاتکلیفی و ناتمام ماندن برنامه‌های مهم خانه سینما را ضعف‌های این نهاد صنفی عنوان کرد.
۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۱۸ : ۲۳

ژاپن و ناسا متفاوت‌ترین ماهواره‌ جهان را می‌سازند

ناسا و ژاپن اولین ماهواره چوبی جهان را تا سال ۲۰۲۴ پرتاب خواهند کرد. ماهواره لینگوست به اندازه لیوان قهوه و از جنس چوب درخت ماگنولیاست و وقتی از رده خارج شد، از بین بردن آن ساده خواهد بود. ناسا و آژانس فضایی ژاپن، این پروژه را در راستای تخریب‌پذیری زباله‌های فضایی انجام می‌دهند.
۱۴۰۲/۸/۲۰ - ۱۰ : ۵۵

آئین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی هنری 'همام' برگزارشد

آئین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی هنری 'همام'  ویژه آثار هنری معلولان و جانبازان هنرمند با موضوع هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای سنتی و موسیقی با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر نجارزاده رئیس بانک ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امروئی، مهدی افضلی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، محمد فیلی بازیگر ، محمد شیری بازیگر، رضا بنفشه خواه بازیگر، نصیری رئیس سازمان بهزیستی استان تهران،جلیل فرجاد کارگردان تئاتر و هیات داوران برگزارشد.
۱۴۰۲/۸/۱۸ - ۱۱ : ۲۰

پایان نمایش فاخرترین آثار همام/ معلولان مستقیما با مسئولان گفت‌وگو کردند

پس از بازدید گسترده مردم و مسئولان از سومین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی همام، نمایش ۸۰۰ اثر فاخر هنرمندان معلول امشب به پایان رسید.