۱۴۰۱/۵/۲۴

صحبتهای حمیدرضا اسحاقی مدیر تبلیغات و گرافیست و عضو رسمی مدیران تبلیغات در خانه سینما

حمیدرضا اسحاقی عضو رسمی خانه سینما ومدیر پروژه های تبلیغاتی سینما است که در حال حاضر در فیلم «بی صدا حلزون »به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده را به عنوان مدیر تبلیغات و گرافیست حضور داشته است.

اسحاقی  متولد اردیبهشت 1360 ودارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه سوره تهران است که شروع  فعالیتهای سینمایی خود را  از سال 1382 با فیلم سینمایی «سربازی های جمعه» ساخته مسعودکیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته آغاز کرده است. 

 
 
 
 

وی  به عنوان طراح گرافیک ومدیر تبلیغات سینما در فیلم های  «هفت دقیقه تا پاییز» به کارگردانی علیرضا امینی «به رنگ ارغوان» ساخته حاتمی کیا  «آتش بس» به کارگردانی تهمینه میلانی ٫فراری به کاگردانی علیرضا داوودنژاد٫ ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی ٫ اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی ٫ ربوده شده به کارگردانی بیژن میر باقری حضور داشته است. 

همچنین در فیلم «عادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان وکارهای دیگری چون شبانه روز،ملی وراهای نرفته اش ، شیش وبش ،یادم تو را فراموش ، من همسرش هستم ، حکایت عاشقی و من مارادونا هستم و…حضور داشته است.

 این مدیر تبلیغات سینما در بیش از 120 فیلم سینمایی به عنوان طراح گرافیک ومدیر تبلیغات سینمایی حضور داشته و با بهترین کارگردانان وتهیه کنندگان سینمای ایران  همکاری کرده است. 

در حال حاضر فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده روی پرده  سینما های کشور در حال اکران می باشد که مدیر تبلیغات و گرافیست فیلم برعهده حمید رضا اسحاقی است. 

  فیلم بی صدا حلزون  که فضای بسیار متفاتی دارد از 25 خرداد ماه در سینماهای کشور در حال اکران است، در این فیلم بجای استفاده از یک پوستر فیلم  که اکثرا مرسوم بوده است، از تلفیق عکسهای فیلم  که مجموعه ای از پوسترهای فیلم را طراحی کرده است استفاده شده که در فضاهای مختلف در طول اکران فیلم رونمایی شدند.

اسحاقی در حال حاضر مشغول آماده سازی تبلیغات فیلم  سینمایی «نمور » به کارگردانی داود بیدل و فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی ها» به کارگردانی امیر حسین ثقفی می باشد که بزودی اکران خواهد شد، 

همچنین یک پوستر متفاوت از فیلم بی صدا حلزون با توجه به موضوع فیلم که در رابطه با یک زوج  ناشنواست طراحی کرده است  که با  تصویر سازی از حرکات دست و اشاره دارد.