صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ضرورت بازگشت نیروگاه‌های تولید برق به مدار

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی ضرورت دارد نیروگاه‌هایی که نیاز به تعمیر دارند زودتر به مدار برگردانده شوند.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به قطعی‌های مکرر برق متأسفانه معلوم می‌شود خیلی در تولید برق تلاش خوبی نشده و همین امر باعث این موضوع شده است.

وی با اشاره به این‌که این یکی از سیاست‌های کلی دولت است، عنوان کرد: دنیا در حال حاضر به سمت تولید برق از انرژی هسته‌ای می‌رود ولی ما متأسفانه از آن بی‌بهره هستیم.

ویسکرمی تأکید کرد: در شرایط کنونی ضرورت دارد نیروگاه‌هایی که نیاز به تعمیر دارند زودتر به مدار برگردانده شوند و مقدار زیادی نیز مردم باید صرفه‌جویی کنند، فرهنگ استفاده از نعمت‌های خداوند مانند برق را کمتر رعایت کردیم، مردم باید بیشتر رعایت کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلاتی پیش آمده و اکنون در اینجا هستیم که نیاز به تدبیر خود مردم دارد، در آینده نیروگاه‌های پنل خورشیدی خیلی می‌تواند به ما کمک کند، این درحالی است که دولت می‌توانست تسهیلاتی بدهند که مردم از پنل‌های خورشیدی استفاده کنند که این کار به جدیت صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به گرمای شدیدی که در پیش داریم نیاز است که مردم همراهی کنند که با تدبیر دولت آینده این مشکلات حل شود.

ویسکرمی با اشاره به این‌که مشکل خاموشی در کل کشور وجود دارد و تنها مختص لرستان نیست، تصریح کرد: به هر حال ما چندین بار به مدیرعامل توزیع برق استان شکایات مردم را منتقل کردیم که قطعی برق عادلانه باشد، برخی از جاها مانند بیمارستان‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی نمی‌توانند بخوابند که طبیعتاً این قسمت‌ها باید بیشتر حمایت شود در عین حال بی‌نظم بودن قطعی برق موضوعی بوده که به شرکت برق منتقل شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: باید صرفه‌جویی کنیم، نق زدن و اعتراض فایده‌ای ندارد، کاری است که انجام شده و مقداری به خاطر گرمای زودرس و شدید است.  

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۸۶۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۰     ساعت: ۱۲ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024