صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بازیکن خارجی سوژه درخواست ویژه سرمربی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال

آیا فدراسیون فوتبال با درخواست ویژه سرمربی پرسپولیس موافقت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران این باشگاه  در جمع خبرنگاران اعلام کرد که امیدوار است فدراسیون در جذب بازیکن خارجی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

داستان از این قرار است که  دبیرکل فدراسیون فوتبال هفته گذشته با حضور در برنامه ورزشگاه اعلام کرد سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور که نمایندگان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند به دلیل داشتن پرونده‌های خارجی در فیفا نمی توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.
فدراسیون فوتبال برای باشگاههایی که پرونده‌ای در فیفا ندارند هم شرایط سختی را برای جذب بازیکن و مربی خارجی جدید در نظر گرفته و تضامینی که باشگاهها باید به سازمان لیگ و فدراسیون بدهند شاید باعث شود که آنها قید همکاری با خارجی‌ها را بزنند. 
یحیی گل‌محمدی امروز پس از خروج از باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر که اگر فدراسیون به آنها مجوز جذب بازیکن خارجی را بدهد حتما یک مهاجم خارجی را به خدمت خواهند گرفت، درخواست کرد تا فدراسیون شرایط را برای تیم های بدهکار تسهیل کند چون آنها نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید برای رویارویی با حریفان آسیایی‌شان تقویت شوند.
یحیی در این باره گفت: "وقتی صحبت از قهرمانی می شود نمی توانیم دست خالی این کار انجام شود. یکی از صحبت‌هایی که من انجام دادم این بود که فدراسیون حداقل برای باشگاه‌های بدهکار و صحبتی که شده بود (باشگاه‌های بدهکار قادر به جذب بازیکن خارجی نیستند) حداقل یک سهمیه بتوانند بگیرند تا دست خالی راهی این مسابقات نشویم. ما یک سری مشکل برای جذب بازیکن داریم و با توجه به بضاعت مالی باشگاه ما و پول هنگفتی که دیگر باشگاه‌ها در حال هزینه هستند. بازیکنانی که اینجا آمدند با عشق شان آمدند و این تیم را دوست داشتند. اما نمی‌توان با تیمهایی که خیلی پولدار هستند رقابت کرد. تیم‌هایی که ستاره های استقلال و پرسپولیس را جذب کردند و توان رقابت با آنها را نداریم. امیدوارم فدراسیون همکاری داشته باشد با استقلال و پرسپولیس که نماینده ایران هستند و چشم میلیون‌ها هوادار به آنهاست. ما انتظار زیادی نداریم و فقط می‌گوییم یک بازیکن بگذارند ما بگیریم."
یحیی همچنین در ادامه تصریح کرد: " این شرایط الان به وجود نیامده است و برای چندین سال قبل است. به خاطر مشکلات قبل است و الان ما مشکل پیدا کرده ایم و امیدوارم هماهنگی و همکاری بیشتری داشته باشند تا با حداقل مشکلات برابر تیم‌های رقیب آسیایی قرار گیریم."
باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون فوتبال در روزهای آینده با توجه به اقداماتی که سرخابی‌ها در جهت تسویه بدهی های گذشته انجام داده اند آیا مجوز جذب حداقل یک بازیکن خارجی را برای آنها صادر خواهد کرد یا نه.

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۱۹۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۸     ساعت: ۱۰ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024