صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گواردیولا و مکالمه‌ای تلفنی که رونالدو را عصبانی کرد!

به نظر می رسد پپ گواردیولا خیلی خود را علاقمند به انتقال کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی نشان نداده است.

اواخر هفته گذشته بود که کریستیانو رونالدو رسما به مدیران یوونتوس اعلام کرد قصد دارد از این تیم جدا شود و از همان ابتدا شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی این ستاره پرتغالی بعد از 13 سال به لیگ برتر منتشر شد. اما بر خلاف تصور این منچسترسیتی بود که مشتری شماره یک رونالدو لقب گرفت و تا جمعه ظهر تقریبا تردیدی وجود نداشت که این بازیکن فصل بعد دوباره در شهر منچستر، اما این بار در ترکیب سیتی و زیر نظر پپ گواردیولا بازی خواهد کرد.
اما به یکباره نظر کریستیانو رونالدو تغییر کرده و تنها طی چند ساعت مقدمات انتقال او به تیم سابقش یعنی منچستریونایتد فراهم شد. اما اگرچه پپ گواردیولا در نشست خبری خود مدعی شد این خود رونالدو است که تیم بعدی اش را مشخص می کند، اما به نظر می رسد اتفاقاتی در این بین رقم خورده که مانع انتقال این ستاره پرتغالی به رختکن سیتیزن ها شده است.
نشریه رپوبلیکا در گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا در تماسی تلفنی با کریستیانو رونالدو به او گفته اگر می خواهی به اینجا بیایی ما می توانیم با یکدیگر کار کرده و کنار هم زندگی کنیم، اما من نمی توانم در مورد هیچ چیزی به تو تضمین بدهم، حالا نظر تو چیست؟
در واقع به نظر می رسد پپ گواردیولا اینگونه به رونالدو اعلام کرده حضور این بازیکن در ترکیب اصلی و همچنین پست مورد علاقه اش قطعی نیست و این سرمربی اسپانیایی بر اساس شرایط و البته وضعیت خود کریستیانو رونالدو در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد. انگار این جمله به مذاق رونالدو خوش نیامده و بدین ترتیب این بازیکن که در آستانه انتقال به سیتی بود، نظر خود را عوض کرده و بار دیگر لباس قرمز رنگ به تن کرد.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۰۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۸     ساعت: ۹ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024