صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

استقبال صمیمانه از میداوودی در تهران

میلا میداوودی یکی از دستیاران سهراب بختیاری‌زاده در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول به شمار می‌رو‌د.

استقلال خوزستان فصل گذشته با امیر خلیفه اصل تا هفته‌های پایانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، اما چند نتیجه ضعیف سبب شد تا از کورس جا بماند و درنهایت هم فجرشهید سپاسی شیراز و هوادار بودند که به عنوان تیم های اول و دوم به لیگ برتر راه پیدا کردند.
در فصل جدید اما استقلال خوزستان که چند سالی است برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کند، از سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی خود بهره گرفته و این مربی نیز خیلی زود از میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال و سایپا که او هم اصالتی جنوبی دارد و سال های پایانی فوتبال خود را در نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت، به عنوان یکی از دستیاران خود رونمایی کرد. میداوودی فصل گذشته نیز در هفته های ابتدایی یکی از دستیاران بختیاری زاده در خوشه طلایی ساوه بود.

اولین مصاف آبی‌پوشان خوزستانی در فصل جدید مقابل سایپا برگزار شد و آنها در حالی به ورزشگاه دستگردی اکباتان پا گذاشتند که میلاد میداوودی خاطرات خوشی از سال‌های حضور در این ورزشگاه دارد؛ زمانی که برای پاس تهران بازی می کرد و نمایش های او زمینه ساز انتقالش به الاهلی شد. البته میداوودی در ادامه فرصت بازی در سایپا را هم پیدا کرد تا خوش نظر که همچنان عنوان سرپرستی تیم فوتبال باشگاه را در اختیار دارد، پیش از سوت آغاز بازی، برخورد گرمی با این چهره داشته باشد و حسابی او را در بازگشت به ورزشگاه پاس قوامین با آغوش صمیمانه‌اش به یاد روزهای گذشته بیندازد.

 

 


منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۷۲۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۲۵     ساعت: ۸ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024