صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کوهیان: اگر شرایط برای همه یکسان بود ذوب‌آهن شانس قهرمانی داشت

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان اتحاد و همبستگی میان بازیکنانش را ارزشمند خواند و گفت: اگر شرایط برای همه تیم‌ها عادلانه و یکسان بود شانس قهرمانی ما بیشتر بود.

فرزاد کوهیان با اشاره به دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال که با نایب قهرمانی شاگردانش در تیم ذوب آهن اصفهان همراه بود، گفت: به هر حال بازی ها با هر شرایطی تمام شد فقط من با اطمینان می گویم که بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند، خیلی تلاش کردند و به موفقیت هایی هم رسیدند. البته اگر یکسری مسائل و اتفاقات به درستی صورت می گرفت، برای ذوب آهن هم شانس قهرمانی بیشتری مهیا می شد.
وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: اگر شرایط برای همه تیم ها یکسان و عادلانه اتفاق می افتاد، احتمال اینکه مرحله فینال به دیدار پنجم کشیده شود خیلی زیاد وجود داشت و این یعنی اینکه شانس ذوب آهن برای قهرمانی خیلی بیشتر بود و چه بسا نتایج دیگری رقم می خورد.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که«دقیقا چه شرایط موردنظر شماست که روی آن به عنوان فاکتور تاثیرگذار تاکید دارید؟»، گفت: بازی ها تمام شده است، تکلیف قهرمان و نایب قهرمان هم مشخص شده است، من هم از همه آن مسائل عبور کرده ام و ترجیح می دهم حالا هم به آنها نپردازم.
کوهیان با تقدیر از بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: آنها فراتر از آنچه پیش بینی می شد، ظاهر شدند. به نظرم سال خیلی خوبی را کنار هم پشت سر گذاشتند. حمایتی که بازیکنان در جریان بازی های مختلف از یکدیگر داشتند بی نظیر بود. این اتحاد و یکدستی که میان‌شان بود برای من بیش از هر مسئله دیگری ارزش داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که «ذوب آهن پرافتخارترین تیم باشگاهی بسکتبال کشور است اما سال ها از آخرین فینالیست شدن و قهرمانی این تیم می گذرد. ابتدای فصل پیش بینی می کردید که امسال فینالیست شوید؟»، خاطرنشان کرد: خیر، ابتدای فصل عهدی که با بازیکنان بستیم این بود که با جدیت و حداکثر تلاش پیش برویم. هم عقیده بود که حرکت اینگونه نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت اما واقعا حضور در فینال برای مان قابل پیش بینی نبود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان همچنین در مورد حریف تیمش در مرحله فینال گفت: شهرداری گرگان تیم خوبی است، ترکیب کادر فنی و بازیکنانش در کنار هم خیلی خوب کار کردند، این تیم با بازی در خور تحسین محمد جمشیدی و پری پتی خیلی خوب در مسابقات پیش رفت و قهرمان شد.
وی همچنین در واکنش به اینکه «به نظر پری پتی تاثیر زیادی در قهرمانی شهرداری گرگان داشت، چه بسا در صورت نبود این بازیکن نتایج دیگری رقم می خورد»، گفت: در مورد این موضوع نظری ندارم اما در این هم که پری پتی بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری است، شکی نیست.
کوهیان همچنین در مورد اینکه وضعیت ادامه همکاری خود با باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: قراردادم یک ساله بود، امیدوارم رضایتمندی لازم از عملکرد و نتایج به دست آمده باشد. فعلا هم به آینده و شرایط کار فکر نمی کنم. فعلا همچنان در حال ارزیابی عملکرد یک ساله هستم.


منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۰۲
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024